Γιατί δεν γίνεται μια επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και Πληροφορική ώστε ο μαθητής να έχει επιλογή ανάλογα με το τμήμα που θα θέλει να περάσει; Έτσι και η πληροφορική παραμένει στο Λύκειο και οι καθηγητές πληροφορικής σταματούν να εξεγείρονται. Απλό είναι. Κατά τα άλλα είναι θετικό το νομοσχέδιο με μοναδική εξαίρεση της απουσία καλλιτεχνικών μαθημάτων.
Γιατί δεν γίνεται μια επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και Πληροφορική ώστε ο μαθητής να έχει επιλογή ανάλογα με το τμήμα που θα θέλει να περάσει; Έτσι και η πληροφορική παραμένει στο Λύκειο και οι καθηγητές πληροφορικής σταματούν να εξεγείρονται. Απλό είναι. Κατά τα άλλα είναι θετικό το νομοσχέδιο με μοναδική εξαίρεση της απουσία καλλιτεχνικών μαθημάτων.