Ο τομέας των Εφαρμοσμένων Τεχνών είναι ο μοναδικός που είναι συνυφασμένος με τον πολιτισμό και την κουλτούρα της χώρας μας. Αναρωτιέμαι πως σε μία χώρα με πλούσια καλλιτεχνικά ερεθίσματα και σημαντική πολιτιστική κληρονομιά αμφισβητείται από κάποιους η αναγκαιότητα εκπαίδευσης των μελλοντικών γενεών στους τομείς αυτούς.
Για ποιο λόγο στην Ελλάδα, τη χώρα του πολιτισμού, δεν αποτελεί επαγγελματική κατεύθυνση, η συντήρηση έργων τέχνης, η γραφιστική, η διακόσμηση?
Σε μια χώρα που γέννησε τον πολιτισμό δεν μπορεί να υπάρξει παιδεία χωρίς τέχνη, ούτε τέχνη χωρίς παιδεία. Δε μπορεί να αρνούμαστε το δικαίωμα στους μαθητές με ιδιαίτερες καλλιτεχνικές κλίσεις, τη δυνατότητα να τις καλλιεργήσουν.
Πηγαίνοντας οι μαθητές μας μόνο στα ΣΕΚ δεν τους δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο τομέας των Εφαρμοσμένων Τεχνών είναι ο μοναδικός που είναι συνυφασμένος με τον πολιτισμό και την κουλτούρα της χώρας μας. Αναρωτιέμαι πως σε μία χώρα με πλούσια καλλιτεχνικά ερεθίσματα και σημαντική πολιτιστική κληρονομιά αμφισβητείται από κάποιους η αναγκαιότητα εκπαίδευσης των μελλοντικών γενεών στους τομείς αυτούς. Για ποιο λόγο στην Ελλάδα, τη χώρα του πολιτισμού, δεν αποτελεί επαγγελματική κατεύθυνση, η συντήρηση έργων τέχνης, η γραφιστική, η διακόσμηση? Σε μια χώρα που γέννησε τον πολιτισμό δεν μπορεί να υπάρξει παιδεία χωρίς τέχνη, ούτε τέχνη χωρίς παιδεία. Δε μπορεί να αρνούμαστε το δικαίωμα στους μαθητές με ιδιαίτερες καλλιτεχνικές κλίσεις, τη δυνατότητα να τις καλλιεργήσουν. Πηγαίνοντας οι μαθητές μας μόνο στα ΣΕΚ δεν τους δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.