ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β' ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ
Στη Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας τριάντα (30) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως έκαστη ομάδα, όπου οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν.
Στην επόμενη τάξη, οι Ομάδες μαθημάτων προσανατολισμού γίνονται 3 με την δημιουργία της ομάδας "Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών".
Για ποιόν λόγο δεν υπάρχει η τρίτη ομάδα προσανατολισμού στην Β' τάξη; Έτσι προσανατολίζουμε σωστά τους μαθητές; Στην αρχή τους λέμε "έχεις δύο δρόμους να διαλέξεις" και αφού διαλέξει υποχρεωτικά τον έναν΄μετά τους λέμε "ξέρεις, υπάρχει και τρίτος δρόμος"!
Με απλή λογική (που πιστεύω ότι διαθέτουμε όλοι μας) είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να προστεθεί τρίτη ομάδα προσανατολισμού "Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών" στην Β' τάξη του ΓΕΛ. Στο κάτω - κάτω δεν είναι υποχρεωτική η δημιουργία της. Ας αφήσουμε τους μαθητές να επιλέξουν. Ας τους δείξουμε όμως ότι τους δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλες τις τάξεις.
Αν υπάρχουν άλλες σκοπιμότητες πίσω από αυτό το θέμα, τότε αυτές θα έπρεπε να τεθούν στην διαβούλευση.
ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β' ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ Στη Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας τριάντα (30) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως έκαστη ομάδα, όπου οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν. Στην επόμενη τάξη, οι Ομάδες μαθημάτων προσανατολισμού γίνονται 3 με την δημιουργία της ομάδας "Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών". Για ποιόν λόγο δεν υπάρχει η τρίτη ομάδα προσανατολισμού στην Β' τάξη; Έτσι προσανατολίζουμε σωστά τους μαθητές; Στην αρχή τους λέμε "έχεις δύο δρόμους να διαλέξεις" και αφού διαλέξει υποχρεωτικά τον έναν΄μετά τους λέμε "ξέρεις, υπάρχει και τρίτος δρόμος"! Με απλή λογική (που πιστεύω ότι διαθέτουμε όλοι μας) είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να προστεθεί τρίτη ομάδα προσανατολισμού "Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών" στην Β' τάξη του ΓΕΛ. Στο κάτω - κάτω δεν είναι υποχρεωτική η δημιουργία της. Ας αφήσουμε τους μαθητές να επιλέξουν. Ας τους δείξουμε όμως ότι τους δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλες τις τάξεις. Αν υπάρχουν άλλες σκοπιμότητες πίσω από αυτό το θέμα, τότε αυτές θα έπρεπε να τεθούν στην διαβούλευση.