Με το παρόν νομοσχέδιο αποδυναμώνεται η θεωρητική κατεύθυνση. Δυστυχώς αφαιρούνται οι κοινωνικές, πολιτικές και παιδαγωγικές επιστήμες, με αποτέλεσμα να είναι το νέο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης: Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές, μη ελκυστικό λόγω του περιορισμενου αριθμού τμημάτων που περιλαμβάνει (μόλις 90 τμήματα). Οι κοινωνικές και πολιτικες επιστήμες ανήκουν καθαρά στις ανθρβπιστικές, αυτός ο τεμαχισμός έχει ως μοναδικό στόχο την απομόνωση και αποδυνάμωση του κλάδου των Φιλολόγων ΠΕ02. Αντίθετα ενισχύονται υπέρμετρα ο κλάδος των Φυσικών και των μαθηματικών, αφού αυτά τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για το σύνολο σχεδόν των τμημάτων. Η πρόταση μου είναι να ενταχθούν ξανά οι παραπάνω επιστήμες στο νέο επιστημονικό πεδίο ώστε να είναι ισχυρό και ανταγωνιστικό και όχι ακόμη παραπάνω περιθωροποιημένο.
Επίσης, στις δυο τάξεις του λυκείου ενισχύεται ανεξήγητα το μάθηαμ των πολιτκών θεσμών αφού γ'ίνεται 3ωρο. Ο Υπουργός πρέπει να μείνει έξω απο τα συντεχνιακά παιχνίδια των καθηγητών, ωστε να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο αντσγωνιστικό λύκειο, με σύνδεση στο σήμερα.
Με το παρόν νομοσχέδιο αποδυναμώνεται η θεωρητική κατεύθυνση. Δυστυχώς αφαιρούνται οι κοινωνικές, πολιτικές και παιδαγωγικές επιστήμες, με αποτέλεσμα να είναι το νέο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης: Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές, μη ελκυστικό λόγω του περιορισμενου αριθμού τμημάτων που περιλαμβάνει (μόλις 90 τμήματα). Οι κοινωνικές και πολιτικες επιστήμες ανήκουν καθαρά στις ανθρβπιστικές, αυτός ο τεμαχισμός έχει ως μοναδικό στόχο την απομόνωση και αποδυνάμωση του κλάδου των Φιλολόγων ΠΕ02. Αντίθετα ενισχύονται υπέρμετρα ο κλάδος των Φυσικών και των μαθηματικών, αφού αυτά τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για το σύνολο σχεδόν των τμημάτων. Η πρόταση μου είναι να ενταχθούν ξανά οι παραπάνω επιστήμες στο νέο επιστημονικό πεδίο ώστε να είναι ισχυρό και ανταγωνιστικό και όχι ακόμη παραπάνω περιθωροποιημένο. Επίσης, στις δυο τάξεις του λυκείου ενισχύεται ανεξήγητα το μάθηαμ των πολιτκών θεσμών αφού γ'ίνεται 3ωρο. Ο Υπουργός πρέπει να μείνει έξω απο τα συντεχνιακά παιχνίδια των καθηγητών, ωστε να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο αντσγωνιστικό λύκειο, με σύνδεση στο σήμερα.