Πράγματι, δεν καταλαβαίνω ποια είναι η επαφή με την παραγματικότητα των εγκεφάλων από τους οποίους προέκυψε το νέο νομοσχέδιο. Όταν το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι γονατισμένο, "τσακισμένο" και ταπεινωμένο και αγωνιά πώς θα επιβιώσει μην ξέροντας από πού να πρωτοφυλαχθεί, ποιος πιστεύει ότι είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί και να πετύχει το σχολείο που επαγγέλλεται το νέο νομοσχέδιο; Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα; Με περικοπές, απολύσεις, απειλές και αβεβαιότητα δεν πιστεύω...
Πράγματι, δεν καταλαβαίνω ποια είναι η επαφή με την παραγματικότητα των εγκεφάλων από τους οποίους προέκυψε το νέο νομοσχέδιο. Όταν το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι γονατισμένο, "τσακισμένο" και ταπεινωμένο και αγωνιά πώς θα επιβιώσει μην ξέροντας από πού να πρωτοφυλαχθεί, ποιος πιστεύει ότι είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί και να πετύχει το σχολείο που επαγγέλλεται το νέο νομοσχέδιο; Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα; Με περικοπές, απολύσεις, απειλές και αβεβαιότητα δεν πιστεύω...