1. Θεωρώ ότι οι ΤΠΕ πρέπει να είναι 4 ώρες σε κάθε ομάδα Προσανατολισμού, και στην Ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών.
2. Στην Ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών λείπει το αντίστοιχο μάθημα για τον Τομέα Πληροφορικής και τον Τομέα Δομικών. (Αρχές Μηχανολογίας θα κάνει ο Τεχνικός Πληροφορικής ή ο Δομικός;)
3. Το μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (διδάχτηκε μόλις 1 χρονιά), δεν πρέπει να λείπει από την Β' και Γ' ΕΠΑΛ. Είναι μάθημα που προσέφερε πολλά στους μαθητές. Στο σχολείο μας καταφέραμε να φτιάξουμε ηλεκτρονικό κατάστημα τοπικών προϊόντων(http://aggelikishop.gr/home/)
http://e-shopepal.weebly.com/
4. Όσον αφορά την διεξαγωγή των μαθημάτων: Άμεση επιμόρφωση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, αναβάθμιση εργαστηριακού εξοπλισμού, επαφή με επαγγελματικά λύκεια του εξωτερικού και ανταλλαγή απόψεων (όπως etwinning για επαγγελματικά λύκεια).
1. Θεωρώ ότι οι ΤΠΕ πρέπει να είναι 4 ώρες σε κάθε ομάδα Προσανατολισμού, και στην Ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών. 2. Στην Ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών λείπει το αντίστοιχο μάθημα για τον Τομέα Πληροφορικής και τον Τομέα Δομικών. (Αρχές Μηχανολογίας θα κάνει ο Τεχνικός Πληροφορικής ή ο Δομικός;) 3. Το μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (διδάχτηκε μόλις 1 χρονιά), δεν πρέπει να λείπει από την Β' και Γ' ΕΠΑΛ. Είναι μάθημα που προσέφερε πολλά στους μαθητές. Στο σχολείο μας καταφέραμε να φτιάξουμε ηλεκτρονικό κατάστημα τοπικών προϊόντων(http://aggelikishop.gr/home/) http://e-shopepal.weebly.com/ 4. Όσον αφορά την διεξαγωγή των μαθημάτων: Άμεση επιμόρφωση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, αναβάθμιση εργαστηριακού εξοπλισμού, επαφή με επαγγελματικά λύκεια του εξωτερικού και ανταλλαγή απόψεων (όπως etwinning για επαγγελματικά λύκεια).