Μια βασική πτυχή ενός προγράμματος σπουδών, με την οποία δεν έχει ασχοληθεί κανείς έως τώρα είναι η κατανομή των ωρών και η ανάθεση των διδ. αντικειμένων στους καθηγητές.Για την οποία ποτέ δεν υπήρξε ουσιαστική ρύθμιση!
Είναι δυνατόν, για παράδειγμα, στην Τρίτη Λυκείου που είναι προπαρασκευαστική για την εισαγωγή στα ΑΕΙ να μην προκρίνονται στην ανάθεση των μαθημάτων εκείνοι οι καθηγητές από τη δύναμη του σχολείου που έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα, όπως μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, ενώ μάλιστα αυτοί είναι πλέον αρκετοί;
Δηλαδή μόνο οι μαθητές των προτύπων- πειραματικών σχολείων θα έχουν τη δυνατότητα να διδάσκονται από καθηγητές με αυξημένα προσόντα;
Είναι δυνατόν η κατανομή των μαθημάτων να μη γίνεται με βάση τα αυξημένα τυπικά προσόντα, αλλά μόνο με βάση την παλαιότητα στο σχολείο (και όχι την προυπηρεσία) και το απαρχαιωμένο π.δ 50/1996 περί υπεραριθμιών;
Νομίζω ότι μια ουσιαστική καινοτομική πρόταση του εκπαιδευτικού συστήματος θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψιν τις μεταπτυχιακές σπουδές του εκπαιδευτικού όχι μόνο για την προαγωγή του σε θέση συμβούλου ή διευθυντού, αλλά και για την πρόκριση στην ανάληψη του βασικού εκπαιδευτικού έργου, που ενδιαφέρει, κατα μείζονα λόγο, εμάς τους γονείς, τη μετάδοση γνώσεων στους μαθητές και την προετοιμασία τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Έχουν άραγε άδικο κάποιοι να κατακρίνουν το υπάρχον σύστημα για μαζική αποστολή των μαθητών στα φροντιστήρια;
Έχω την εντύπωση ότι είναι απολύτως αναγκαία μια σχετική προσθήκη.
Μια βασική πτυχή ενός προγράμματος σπουδών, με την οποία δεν έχει ασχοληθεί κανείς έως τώρα είναι η κατανομή των ωρών και η ανάθεση των διδ. αντικειμένων στους καθηγητές.Για την οποία ποτέ δεν υπήρξε ουσιαστική ρύθμιση! Είναι δυνατόν, για παράδειγμα, στην Τρίτη Λυκείου που είναι προπαρασκευαστική για την εισαγωγή στα ΑΕΙ να μην προκρίνονται στην ανάθεση των μαθημάτων εκείνοι οι καθηγητές από τη δύναμη του σχολείου που έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα, όπως μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, ενώ μάλιστα αυτοί είναι πλέον αρκετοί; Δηλαδή μόνο οι μαθητές των προτύπων- πειραματικών σχολείων θα έχουν τη δυνατότητα να διδάσκονται από καθηγητές με αυξημένα προσόντα; Είναι δυνατόν η κατανομή των μαθημάτων να μη γίνεται με βάση τα αυξημένα τυπικά προσόντα, αλλά μόνο με βάση την παλαιότητα στο σχολείο (και όχι την προυπηρεσία) και το απαρχαιωμένο π.δ 50/1996 περί υπεραριθμιών; Νομίζω ότι μια ουσιαστική καινοτομική πρόταση του εκπαιδευτικού συστήματος θα έπρεπε να λαμβάνει υπόψιν τις μεταπτυχιακές σπουδές του εκπαιδευτικού όχι μόνο για την προαγωγή του σε θέση συμβούλου ή διευθυντού, αλλά και για την πρόκριση στην ανάληψη του βασικού εκπαιδευτικού έργου, που ενδιαφέρει, κατα μείζονα λόγο, εμάς τους γονείς, τη μετάδοση γνώσεων στους μαθητές και την προετοιμασία τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Έχουν άραγε άδικο κάποιοι να κατακρίνουν το υπάρχον σύστημα για μαζική αποστολή των μαθητών στα φροντιστήρια; Έχω την εντύπωση ότι είναι απολύτως αναγκαία μια σχετική προσθήκη.