Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη μαρία | 27 Νοεμβρίου 2009, 14:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Αν θεωρείτε ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι λόττο, τότε πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κάθε επιτυχία σε αυτόν και να προσμετρώνται τα μόρια προκειμένου για το διορισμό. Η αδιοριστία κάποιου στο παρά πέντε (επιτυχών και μη διοριστέος) απλώς φανερώνει ότι η εκάστοτε κυβέρνηση για τη συγκεκριμένη χρονιά είχε αποφασίσει λίγους μόνιμους αλλά πολλούς αναπληρωτές, εφόσον κοστίζουν λιγότερο. 2. Εκπαιδευτικός (αναπληρωτής) δίχως την προοπτική της μονιμότητας και ταυτόχρονα με την προοπτική της ανεργίας το καλοκαίρι είναι εκπαιδευτικός μη αποδοτικός. Η συνολικότερη βελτίωση της εκπαίδευσης επιτυγάνεται με αξιοπρεπείς εκπαιδευτικούς και ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ!!! (εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρει ούτε ο μαθητής ούτε η ποιότητα της εκπαίδευσης) 3. Ο προγραμματισμός ζωής για κάθε άνθρωπο απαιτεί σταθερή δουλειά. Η εκδοχή εξετάσεων κάθε χρόνο αλλά και η απουσία προοπτικής σε ένα χώρο εργασίας εξασφαλίζει μόνο ανεργία και συνεπώς μεγαλύτερη οικονομική κρίση, αλλά και μεγαλύτερες κινητοποιήσεις (αν δεν έχεις να χάσεις παρά μόνο τις αλυσίδες σου, τότε...) 4. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί προγραμμάτισαν τη ζωή τους βάσει αναπλήρωσης τα τελευταία δύο ή ένα χρόνο και βάσει της επιτυχίας τους στον ΑΣΕΠ, κατά τ' άλλα σας ανησυχεί η υπογεννητικότητα;;; Λίγες σκόρπιες σκέψεις και πολλή οργή. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, απλά!