1. Η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία θα πρέπει να λογίζεται ως ενιαίο μάθημα με τίτλο "Νέα Ελληνικά" και να εξετάζεται ενιαία.
Αυτό γίνεται και στην Γαλλία και στη Κύπρο και σε άλλες χώρες.
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/exams2013/2013_05_17_001_themata.pdf
2. Τα Λατινικά πρέπει να αλλάξουν βιβλίο και περιεχόμενο. Ακόμη και για την Ανθρωπιστική Κατεύθυνση, είναι παραλογισμός να δίνεται τέτοια εμφαση σε γραμματοσυντακτικά φαινόμενα και οι μαθητές μετά από δύο χρόνια βασανιστηρίων με τις κλίσεις και τις συζυγίες να μην γνωρίζουν τίποτε ούτε για τον Τάκιτο, ούτε για τον Βιργίλιο, ούτε για τον Κικέρωνα. Ανθρωπιστικές σπουδές σημαίνει Γραμματολογία, κείμενα, ιδέες, αξίες. Όχι σουπίνο και γερούνδιο.
3. Η Ιστορία θα πρέπει να αλλάξει προσέγγιση και περιεχόμενο ως μάθημα στο Λύκειο. Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, στον 20ό αιώνα, στα γεγονότα που συνέβαλαν στην σύγχρονη επικαιρότητα. Αρκετά έμαθαν για την αρχαιότητα και το βυζάντιο στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Στο λύκειο θα πρέπει να μελετηθεί η νεότερη και σύγχρονη ιστορία. Επίσης, να δοθεί έμφαση στην Ευρωπαϊκή Ιστορία και στην ιστορία του πολιτισμού. Εγχειρίδια ευσύνοπτα, ως μεθοδολογικά εργαλεία μελέτης πηγών κυρίως, και όχι ως συνονθύλευμα πληροφοριών για αποστήθιση.
1. Η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία θα πρέπει να λογίζεται ως ενιαίο μάθημα με τίτλο "Νέα Ελληνικά" και να εξετάζεται ενιαία. Αυτό γίνεται και στην Γαλλία και στη Κύπρο και σε άλλες χώρες. http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/exams2013/2013_05_17_001_themata.pdf 2. Τα Λατινικά πρέπει να αλλάξουν βιβλίο και περιεχόμενο. Ακόμη και για την Ανθρωπιστική Κατεύθυνση, είναι παραλογισμός να δίνεται τέτοια εμφαση σε γραμματοσυντακτικά φαινόμενα και οι μαθητές μετά από δύο χρόνια βασανιστηρίων με τις κλίσεις και τις συζυγίες να μην γνωρίζουν τίποτε ούτε για τον Τάκιτο, ούτε για τον Βιργίλιο, ούτε για τον Κικέρωνα. Ανθρωπιστικές σπουδές σημαίνει Γραμματολογία, κείμενα, ιδέες, αξίες. Όχι σουπίνο και γερούνδιο. 3. Η Ιστορία θα πρέπει να αλλάξει προσέγγιση και περιεχόμενο ως μάθημα στο Λύκειο. Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, στον 20ό αιώνα, στα γεγονότα που συνέβαλαν στην σύγχρονη επικαιρότητα. Αρκετά έμαθαν για την αρχαιότητα και το βυζάντιο στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Στο λύκειο θα πρέπει να μελετηθεί η νεότερη και σύγχρονη ιστορία. Επίσης, να δοθεί έμφαση στην Ευρωπαϊκή Ιστορία και στην ιστορία του πολιτισμού. Εγχειρίδια ευσύνοπτα, ως μεθοδολογικά εργαλεία μελέτης πηγών κυρίως, και όχι ως συνονθύλευμα πληροφοριών για αποστήθιση.