Η έλλειψη μαθήματος Πληροφορικής στο Λύκειο (όχι απλά χειρισμός αλλά η διδασκαλία αλγοριθμικής σκέψη γενικότερα) μόνο να βλάψει μπορεί τους υποψήφιους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά και αυτούς που θα επιλέξουν κάποιο ΙΕΚ ή ακόμα και τίποτα. Πλέον η Πληροφορική έχει ενσωματωθεί σε πάρα πολλά επαγγέλματα και η έλλειψη ενός τέτοιου μαθήματος μόνο πίσω μπορεί να μας πάει σαν χώρα.
Μια τέτοια κίνηση θα απαξιώσει το Γενικό Λύκειο και θα στρέψει αρκετούς μαθητές στο Τεχνολογικό, φαινόμενο που παρατηρείται σε κοινωνίες που μαστίζονται από οικονομική κρίση. Η Πληροφορική θα πρέπει να αποτελεί βασικό μάθημα του Γενικού Λυκείου, γιατί πολύ απλά είμαστε πλέον στην Κοινωνία της Γνώσης και η πληροφορία είναι το μόνο αγαθό που δεν καταναλώνεται αλλά δημιουργεί επιπλέον γνώση.
Η έλλειψη μαθήματος Πληροφορικής στο Λύκειο (όχι απλά χειρισμός αλλά η διδασκαλία αλγοριθμικής σκέψη γενικότερα) μόνο να βλάψει μπορεί τους υποψήφιους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά και αυτούς που θα επιλέξουν κάποιο ΙΕΚ ή ακόμα και τίποτα. Πλέον η Πληροφορική έχει ενσωματωθεί σε πάρα πολλά επαγγέλματα και η έλλειψη ενός τέτοιου μαθήματος μόνο πίσω μπορεί να μας πάει σαν χώρα. Μια τέτοια κίνηση θα απαξιώσει το Γενικό Λύκειο και θα στρέψει αρκετούς μαθητές στο Τεχνολογικό, φαινόμενο που παρατηρείται σε κοινωνίες που μαστίζονται από οικονομική κρίση. Η Πληροφορική θα πρέπει να αποτελεί βασικό μάθημα του Γενικού Λυκείου, γιατί πολύ απλά είμαστε πλέον στην Κοινωνία της Γνώσης και η πληροφορία είναι το μόνο αγαθό που δεν καταναλώνεται αλλά δημιουργεί επιπλέον γνώση.