Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών ΠρογραμμάτωνΣχόλιο του χρήστη Πηγαδάς Βασίλειος Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος & Μηχ/κος Η/Υ ΑΠΘ Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 | 12 Αυγούστου 2013, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώντας εκ προοιμίου καλοπροαίρετες τις προθέσεις των συντακτών του σχεδίου, αδυνατώ να καταλάβω γιατί ενώ όλοι οι μαθητές που επιλέγουν ένα συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο έχουν, ορθώς, την δυνατότητα, να διδαχθούν μαθήματα που θα τους εισάγουν στο τομέα της επιλογής του, αυτό καθίσταται αδύνατο για τους μαθητές που θα τύχει να επιλέξουν πολυτεχνικές σχολές και σχολές πληροφορικής. Τα τελευταία χρόνια εξακολουθούμε να μπερδεύουμε την επιστήμη της πληροφορικής και τον θαυμαστό της κόσμο, με τις δεξιότητες σε word, excel και δεκάδες άλλα λογισμικά. Σε όλες τις προηγμένες και μη χώρες η επιστήμη της πληροφορικής έχει σημαντικό ρόλο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Εμείς γιατί την εξοβελίζουμε; Πρόταση: Όπως, έχει την δυνατότητα ο μαθητής που θα διαλέξει επιστήμες υγείας να διδαχθεί οκτώ ώρες βιολογίας και 6 ώρες χημείας(λες και θα βγει γιατρός από το λύκειο), αντίστοιχα να διαλέξει μαθηματικά και προγραμματισμό/αλγοριθμική κάποιος που θα ήθελε να εισαχθεί σε πολυτεχνείο ή σχολή πληροφορικής. Φυσικά αντίστοιχη επιλογή να υπάρχει και στους κλάδους της Β' Λυκείου Με εκτίμηση και την ελπίδα ότι έστω και στο τέλος θα αντιληφθούν το έγκλημα που πρόκειται να διαπράξουν. Πηγαδάς Βασίλης καθηγητής Πληροφορικής