Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
1.Μπαίνει από Α' Δέσμη το 1999.Καμία γνώση περί προγραμματισμού.
2.Το τμήμα λέγεται Επικοινωνιακών και Πληροφοριακών Συστημάτων και αργότερα μπαίνει ενα "Μηχανικών" μπροστά και γίνεται πενταετές.
3.Τα δύο πρώτα χρόνια χάνει συνεχώς μαθήματα, γιατί δεν μπορεί να καταλάβει τον προγραμματισμό σε γλώσσες υψηλού επιπέδου.
4.Τον τρίτο χρόνο χάνει μαθήματα με τίτλο "Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων", "Μεταγλωττιστές",κλπ.
5.Περνά με αντιγραφή τα μαθήματα προγραμματισμού, ενώ προσπαθεί να αποφύγει ότι έχει σχέση με αλγοριθμική σκέψη.
6.Τελειώνει το πτυχίο βάζοντας άλλους συμφοιτητές του να γράφουν όλες τις εργασίες που ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΩΔΙΚΑ, ενώ εκείνος γράφει "λόγια και φρου φρου" και κάνει τις παρουσιάσεις.
7.Ψάχνει να βρει δουλειά ως προγραμματιστής, γιατί μόνο έτσι μπορεί να αρχίσει το παραγωγικό κομμάτι της Πληροφορικής στην σημερινή αγορά εργασίας.
8.Προσλαμβάνεται(λέμε τώρα...).
9.Δεν ξέρει τί του γίνεται.Το αφεντικό του φονάζει "Μα καλά τί σας μαθαίνανε;"
10.Απολύεται....
Δεν ξέρω που μπορούν να οδηγήσουν τα υπόλοιπα νούμερα της απλής αυτής ιστορίας.
Να σημειωθεί και πάλι ότι ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ 1999.
Τα συμπεράσματα κε.Υπουργέ είναι δικά σας.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.Μπαίνει από Α' Δέσμη το 1999.Καμία γνώση περί προγραμματισμού. 2.Το τμήμα λέγεται Επικοινωνιακών και Πληροφοριακών Συστημάτων και αργότερα μπαίνει ενα "Μηχανικών" μπροστά και γίνεται πενταετές. 3.Τα δύο πρώτα χρόνια χάνει συνεχώς μαθήματα, γιατί δεν μπορεί να καταλάβει τον προγραμματισμό σε γλώσσες υψηλού επιπέδου. 4.Τον τρίτο χρόνο χάνει μαθήματα με τίτλο "Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων", "Μεταγλωττιστές",κλπ. 5.Περνά με αντιγραφή τα μαθήματα προγραμματισμού, ενώ προσπαθεί να αποφύγει ότι έχει σχέση με αλγοριθμική σκέψη. 6.Τελειώνει το πτυχίο βάζοντας άλλους συμφοιτητές του να γράφουν όλες τις εργασίες που ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΩΔΙΚΑ, ενώ εκείνος γράφει "λόγια και φρου φρου" και κάνει τις παρουσιάσεις. 7.Ψάχνει να βρει δουλειά ως προγραμματιστής, γιατί μόνο έτσι μπορεί να αρχίσει το παραγωγικό κομμάτι της Πληροφορικής στην σημερινή αγορά εργασίας. 8.Προσλαμβάνεται(λέμε τώρα...). 9.Δεν ξέρει τί του γίνεται.Το αφεντικό του φονάζει "Μα καλά τί σας μαθαίνανε;" 10.Απολύεται.... Δεν ξέρω που μπορούν να οδηγήσουν τα υπόλοιπα νούμερα της απλής αυτής ιστορίας. Να σημειωθεί και πάλι ότι ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ 1999. Τα συμπεράσματα κε.Υπουργέ είναι δικά σας.