Δυστυχώς, διαπιστώνω την κατάργηση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Λόγω της πολύχρονης μου ενασχόλησης με τη διδασκαλία του μαθήματος μπορώ να πω με βεβαιότητα πως οι μαθητές το θεωρούν από τα πιο δημιουργικά και ενδιαφέροντα μαθήματα. Πολλοί δε από αυτούς επιλέγουν τμήματα Πληροφορικής εξ' αιτίας της επαφής τους με το μάθημα. Ο προγραμματισμός προάγει την αναλυτική σκέψη και βοηθάει τα παιδιά στο να μάθουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, χωρίς να χρειαστεί στείρα αποστήθιση. Ακόμα και στην Έκθεση βοηθάει ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης. Εάν μπορούσατε να δείτε τον ενθουσιασμό στο βλέμμα των μαθητών ίσως θα το ξανασκεφτόσασταν. Μαθητής μου με υποτροφία κάνει το μεταπτυχιακό του στο ΜΙΤ. Αιτία (το πρώτο ερέθισμα) για το δρόμο που ακολούθησε ήταν η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Κρίμα για τα παιδιά μας (βιολογικά και πνευματικά).
Δυστυχώς, διαπιστώνω την κατάργηση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Λόγω της πολύχρονης μου ενασχόλησης με τη διδασκαλία του μαθήματος μπορώ να πω με βεβαιότητα πως οι μαθητές το θεωρούν από τα πιο δημιουργικά και ενδιαφέροντα μαθήματα. Πολλοί δε από αυτούς επιλέγουν τμήματα Πληροφορικής εξ' αιτίας της επαφής τους με το μάθημα. Ο προγραμματισμός προάγει την αναλυτική σκέψη και βοηθάει τα παιδιά στο να μάθουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, χωρίς να χρειαστεί στείρα αποστήθιση. Ακόμα και στην Έκθεση βοηθάει ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης. Εάν μπορούσατε να δείτε τον ενθουσιασμό στο βλέμμα των μαθητών ίσως θα το ξανασκεφτόσασταν. Μαθητής μου με υποτροφία κάνει το μεταπτυχιακό του στο ΜΙΤ. Αιτία (το πρώτο ερέθισμα) για το δρόμο που ακολούθησε ήταν η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Κρίμα για τα παιδιά μας (βιολογικά και πνευματικά).