1. Δημιουργώντας πληροφορικά αναλφάβητους μαθητές αυξάνουμε την πιθανότητα να έχουμε τελικά πληροφορικά αναλφάβητους πολίτες. Τα αποτελέσματα είναι σε όλους γνωστά, είτε πρόκειται για μαθητές (κακή χρήση) είτε για πολίτες (καθόλου χρήση).
2. Οι μαθητές που θα θέλουν να σπουδάσουν πληροφορική θα εξετάζονται, με αυξημένη βαρύτητα, στα μαθηματικά, φυσική, χημεία και όχι στην αλγοριθμική (ΑΕΣΠΠ) που θα το συναντήσουν από το 1ο εξάμηνο και μέχρι το τέλος των σπουδών τους σε οποιαδήποτε σχολή θετικών - τεχνολογικών επιστημών περάσουν.
Νομίζω ότι πρέπει να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα.
1. Δημιουργώντας πληροφορικά αναλφάβητους μαθητές αυξάνουμε την πιθανότητα να έχουμε τελικά πληροφορικά αναλφάβητους πολίτες. Τα αποτελέσματα είναι σε όλους γνωστά, είτε πρόκειται για μαθητές (κακή χρήση) είτε για πολίτες (καθόλου χρήση). 2. Οι μαθητές που θα θέλουν να σπουδάσουν πληροφορική θα εξετάζονται, με αυξημένη βαρύτητα, στα μαθηματικά, φυσική, χημεία και όχι στην αλγοριθμική (ΑΕΣΠΠ) που θα το συναντήσουν από το 1ο εξάμηνο και μέχρι το τέλος των σπουδών τους σε οποιαδήποτε σχολή θετικών - τεχνολογικών επιστημών περάσουν. Νομίζω ότι πρέπει να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα.