Επιτέλους με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα , αναβαθμίζεται η επιστήμη της Χημείας, που τόσα χρόνια το μάθημα υφίσταται μία μεγάλη αδικία. Είχαμε φτάσει ακόμα και στο γεγονός μαθητές να εισάγονται στο τμήμα Χημείας χωρίς να έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα.
Δεν είναι δυνατόν μαθητές να εισάγονται σε επιστήμες υγείας, τμήματα Γεωπονικής, περιβάλλοντος ,πολυτεχνικές σχολές χωρίς να γνωρίζουν χημεία. Ήταν τελείως άδικο σε βάρος μάλιστα των μαθητών ,να τους δίνεται η δυνατότητα και να εισάγονται σε αυτές τις σχολές χωρίς να έχουν το στοιχειώδες υπόβαθρο.
επίσης θεωρητικά υπήρχε η δυνατότητα μαθητής της θεωρητικής επιλέγοντας τη Βιολογία γενικής να εισαχθεί σε επιστήμες υγείας και όχι μόνο, έχοντας άγνοια των μαθημάτων των θετικών επιστημών.
Πολύ σωστή κρίνεται και η αναβάθμιση του μαθήματος της Βιολογίας. Μία επιστήμη χωρίς όρια και με καλπάζουσα συνεχή εξέλιξη. Μία επιστήμη που η ανάγκη να διδάσκεται στις σωστές διαστάσεις τις στο σύγχρονο λύκειο κρίνεται κάτι περισσότερο από επιτακτική. Μάλιστα θεωρώ πως ο μαθητής που επιλέγει φυσική-χημεία-βιολογία αποκτά το σωστό υπόβαθρο και απαραίτητα εφόδια να εισάγεται σε επιστήμες υγείας, γεωπονικές σχολές , τμήματα διατροφής , βιολογικών επιστημών, τμήματα που ως κατεξοχήν έχουν ειδικό μάθημα τη βιολογία .
Επιτέλους με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα , αναβαθμίζεται η επιστήμη της Χημείας, που τόσα χρόνια το μάθημα υφίσταται μία μεγάλη αδικία. Είχαμε φτάσει ακόμα και στο γεγονός μαθητές να εισάγονται στο τμήμα Χημείας χωρίς να έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα. Δεν είναι δυνατόν μαθητές να εισάγονται σε επιστήμες υγείας, τμήματα Γεωπονικής, περιβάλλοντος ,πολυτεχνικές σχολές χωρίς να γνωρίζουν χημεία. Ήταν τελείως άδικο σε βάρος μάλιστα των μαθητών ,να τους δίνεται η δυνατότητα και να εισάγονται σε αυτές τις σχολές χωρίς να έχουν το στοιχειώδες υπόβαθρο. επίσης θεωρητικά υπήρχε η δυνατότητα μαθητής της θεωρητικής επιλέγοντας τη Βιολογία γενικής να εισαχθεί σε επιστήμες υγείας και όχι μόνο, έχοντας άγνοια των μαθημάτων των θετικών επιστημών. Πολύ σωστή κρίνεται και η αναβάθμιση του μαθήματος της Βιολογίας. Μία επιστήμη χωρίς όρια και με καλπάζουσα συνεχή εξέλιξη. Μία επιστήμη που η ανάγκη να διδάσκεται στις σωστές διαστάσεις τις στο σύγχρονο λύκειο κρίνεται κάτι περισσότερο από επιτακτική. Μάλιστα θεωρώ πως ο μαθητής που επιλέγει φυσική-χημεία-βιολογία αποκτά το σωστό υπόβαθρο και απαραίτητα εφόδια να εισάγεται σε επιστήμες υγείας, γεωπονικές σχολές , τμήματα διατροφής , βιολογικών επιστημών, τμήματα που ως κατεξοχήν έχουν ειδικό μάθημα τη βιολογία .