ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ - ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1. Σε ποια ομάδα προσανατολισμού και σε ποιο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης θα ενταχθούν οι Αστυνομικές και οι Στρατιωτικές Σχολές; Γιατί δεν μπήκε στην διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου με αυτό το βασικό θέμα που απασχολεί χιλιάδες υποψήφιους μαθητές αλλά και χιλιάδες καθηγητές;
2. Γιατί οι υποψήφιοι για τις Οικονομνικές Σχολές πρέπει να εξετάζονται υποχρεωτικά στο μάθημα "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" και όχι στο μέχρι τώρα μάθημα "Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων", το οποίο στην ουσία εξαφανίζεται;
3. Γιατί οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών πρέπει να διδάσκονται 8 ώρες Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, δηλαδή ίσες ώρες με όσους θα επιλέξουν την Ομάδα Θετικών Σπουδών;
4. Για τους υποψήφιους Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών πρέπει να υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ του μαθήματος "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" και του μαθήματος "Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων". Επαναλαμβάνεται το ίδιο λάθος με τους υποψήφιους για τμήματα Πληροφορικής. Καταργείται το βασικό γι' αυτούς μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" και υποχρεώνονται να εξεταστούν στην Χημεία, που καμία σχέση δεν έχει με την επιστήμη που ενδιαφέρονται.
Επιτέλους, ας πάψει η λογική της "τακτοποίησης ωραρίων" ειδικοτήτων που έχουν ξεπεραστεί από τις τρέχουσες εξελίξεις της κοινωνίας και της οικονομίας και ας επικρατήσει η λογική της "τακτοποίησης αναγκών" των μαθητών ως προς το μέλλον των σπουδών τους.
ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ - ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1. Σε ποια ομάδα προσανατολισμού και σε ποιο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης θα ενταχθούν οι Αστυνομικές και οι Στρατιωτικές Σχολές; Γιατί δεν μπήκε στην διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου με αυτό το βασικό θέμα που απασχολεί χιλιάδες υποψήφιους μαθητές αλλά και χιλιάδες καθηγητές; 2. Γιατί οι υποψήφιοι για τις Οικονομνικές Σχολές πρέπει να εξετάζονται υποχρεωτικά στο μάθημα "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" και όχι στο μέχρι τώρα μάθημα "Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων", το οποίο στην ουσία εξαφανίζεται; 3. Γιατί οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών πρέπει να διδάσκονται 8 ώρες Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, δηλαδή ίσες ώρες με όσους θα επιλέξουν την Ομάδα Θετικών Σπουδών; 4. Για τους υποψήφιους Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών πρέπει να υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ του μαθήματος "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" και του μαθήματος "Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων". Επαναλαμβάνεται το ίδιο λάθος με τους υποψήφιους για τμήματα Πληροφορικής. Καταργείται το βασικό γι' αυτούς μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" και υποχρεώνονται να εξεταστούν στην Χημεία, που καμία σχέση δεν έχει με την επιστήμη που ενδιαφέρονται. Επιτέλους, ας πάψει η λογική της "τακτοποίησης ωραρίων" ειδικοτήτων που έχουν ξεπεραστεί από τις τρέχουσες εξελίξεις της κοινωνίας και της οικονομίας και ας επικρατήσει η λογική της "τακτοποίησης αναγκών" των μαθητών ως προς το μέλλον των σπουδών τους.