Τα μαθήματα πληροφορικής λάμπουν δια της απουσίας τους. Η πληροφορική είναι και αυτή μια επιστήμη χωρίς την οποία δεν θα είχαμε την δυνατότητα να διεξάγουμε ούτε ετούτη εδώ τη διαβούλευση.
Οι περισσότεροι γονείς μαθητών έχουν την εντύπωση ότι η πληροφορική είναι το facebook και να ξέρουμε να γράφουμε και κανένα κείμενο στο word. Το ίδιο και πολλοί κυρίως μικροί σε ηλικία μαθητές. Η διαφορά είναι ότι ο μαθητής σύμφωνα με το παλαιό πρόγραμμα σπουδών καταλάβαινε πως έκανε λάθος στην αντίληψή του αυτή, μόνο όταν μέσα από το δημόσιο σχολείο διδασκόταν για την επιστήμη της πληροφορικής και όχι απλά για την χρήση της.
Το ιδανικό θα ήταν το εξής: Οι μαθητές να ξεκινούν από το δημοτικό να διδάσκονται την σωστή χρήση του Η/Υ και κάποια απαραίτητη θεωρία, στο γυμνάσιο να ασχολούνται περισσότερο με την πληροφορική σαν επιστήμη και ταυτόχρονα να ολοκληρώνουν τις γνώσεις τους στην περιβόητη «χρήση» με την λήψη ενός τίτλου μέσα από το ίδιο το σχολείο και τέλος στο λύκειο να μην χάνουν σε καμία περίπτωση την επαφή τους με την επιστήμη, παρά να διδάσκονται μαθήματα πληροφορικής – δικτύων κλπ εις βάθος με σκοπό και το μυαλό τους να έχουν σε εγρήγορση αλλά και να τους βοηθήσει στην μετέπειτα καριέρα τους.
Τελειώνοντας θα γράψω το εξής: Αν θέλουμε μόνο εργάτες που να ακολουθούν τυφλά οδηγίες σε αυτή τη χώρα τότε καλώς κάνετε και βγάζετε την πληροφορική από το Λύκειο. Αν θέλουμε και ελάχιστους έστω πρωτοπόρους, τότε η πληροφορική πρέπει να επανέλθει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Τα μαθήματα πληροφορικής λάμπουν δια της απουσίας τους. Η πληροφορική είναι και αυτή μια επιστήμη χωρίς την οποία δεν θα είχαμε την δυνατότητα να διεξάγουμε ούτε ετούτη εδώ τη διαβούλευση. Οι περισσότεροι γονείς μαθητών έχουν την εντύπωση ότι η πληροφορική είναι το facebook και να ξέρουμε να γράφουμε και κανένα κείμενο στο word. Το ίδιο και πολλοί κυρίως μικροί σε ηλικία μαθητές. Η διαφορά είναι ότι ο μαθητής σύμφωνα με το παλαιό πρόγραμμα σπουδών καταλάβαινε πως έκανε λάθος στην αντίληψή του αυτή, μόνο όταν μέσα από το δημόσιο σχολείο διδασκόταν για την επιστήμη της πληροφορικής και όχι απλά για την χρήση της. Το ιδανικό θα ήταν το εξής: Οι μαθητές να ξεκινούν από το δημοτικό να διδάσκονται την σωστή χρήση του Η/Υ και κάποια απαραίτητη θεωρία, στο γυμνάσιο να ασχολούνται περισσότερο με την πληροφορική σαν επιστήμη και ταυτόχρονα να ολοκληρώνουν τις γνώσεις τους στην περιβόητη «χρήση» με την λήψη ενός τίτλου μέσα από το ίδιο το σχολείο και τέλος στο λύκειο να μην χάνουν σε καμία περίπτωση την επαφή τους με την επιστήμη, παρά να διδάσκονται μαθήματα πληροφορικής – δικτύων κλπ εις βάθος με σκοπό και το μυαλό τους να έχουν σε εγρήγορση αλλά και να τους βοηθήσει στην μετέπειτα καριέρα τους. Τελειώνοντας θα γράψω το εξής: Αν θέλουμε μόνο εργάτες που να ακολουθούν τυφλά οδηγίες σε αυτή τη χώρα τότε καλώς κάνετε και βγάζετε την πληροφορική από το Λύκειο. Αν θέλουμε και ελάχιστους έστω πρωτοπόρους, τότε η πληροφορική πρέπει να επανέλθει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.