Θα πρότεινα για ένα μεταβατικό στάδιο (2 ή 3 χρόνων) οι μαθητές να εξετάζονται με το 50% των θεμάτων από τράπεζα θεμάτων αλλά οι βαθμοί προαγωγής να μη συνυπολογιστούν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ειδικά για τους μαθητές που θα ξεκινήσουν με αυτές τις αλλαγές και δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία σε θέματα από τράπεζα θεμάτων αυξάνεται η πίεση και το άγχος.
Γενικά, θα μπορούσε ο βαθμός προαγωγής της Α λυκείου να μην προσμετράται γιατί οι μαθητές προερχόμενοι από χαλαρές ενδοσχολικές εξετάσεις γυμνασίου (πχ επιλέγουν 6 απο τα 9 θέματα) είναι δύσκολο να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της τράπεζας θεμάτων.
Θα πρότεινα για ένα μεταβατικό στάδιο (2 ή 3 χρόνων) οι μαθητές να εξετάζονται με το 50% των θεμάτων από τράπεζα θεμάτων αλλά οι βαθμοί προαγωγής να μη συνυπολογιστούν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά για τους μαθητές που θα ξεκινήσουν με αυτές τις αλλαγές και δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία σε θέματα από τράπεζα θεμάτων αυξάνεται η πίεση και το άγχος. Γενικά, θα μπορούσε ο βαθμός προαγωγής της Α λυκείου να μην προσμετράται γιατί οι μαθητές προερχόμενοι από χαλαρές ενδοσχολικές εξετάσεις γυμνασίου (πχ επιλέγουν 6 απο τα 9 θέματα) είναι δύσκολο να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της τράπεζας θεμάτων.