Αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι...
2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως :
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.
Ολα τα παραπάνω θα επιτευχθούν μέσω της χημείας;
Χωρίς μαθήματα Πληροφορικής-προγραμματισμού είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι;
Η αλγοριθμική σκέψη είναι το κλειδί για την επίτευξη των παραπάνω σκοπών. Μηπώς θέλουμε πλέον άτομα στην αγορά εργασίας που δεν θα έχουν μάθει να σκέφτονται; Ετσι θα έρθει η ανάπτυξη; Ανάμεσα στα μαθήματα τα οποία βοηθούν έναν έφηβο να μάθει να οργανώνει την σκέψη του και να βρίσκει λύσεις σε προβλήματα είναι η αλγοριθμική/προγραμματισμός και είναι αδύνατον να μην εξετάζεται παννελαδικώς ( τουλάχιστον για υποψήφιους για σχετικά τμήματα πανεπιστημίων) γιατί μόνο έτσι οι μαθητές θα του δώσουν την δέουσα βαρύτητα.
Αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι... 2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως : η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Ολα τα παραπάνω θα επιτευχθούν μέσω της χημείας; Χωρίς μαθήματα Πληροφορικής-προγραμματισμού είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; Η αλγοριθμική σκέψη είναι το κλειδί για την επίτευξη των παραπάνω σκοπών. Μηπώς θέλουμε πλέον άτομα στην αγορά εργασίας που δεν θα έχουν μάθει να σκέφτονται; Ετσι θα έρθει η ανάπτυξη; Ανάμεσα στα μαθήματα τα οποία βοηθούν έναν έφηβο να μάθει να οργανώνει την σκέψη του και να βρίσκει λύσεις σε προβλήματα είναι η αλγοριθμική/προγραμματισμός και είναι αδύνατον να μην εξετάζεται παννελαδικώς ( τουλάχιστον για υποψήφιους για σχετικά τμήματα πανεπιστημίων) γιατί μόνο έτσι οι μαθητές θα του δώσουν την δέουσα βαρύτητα.