Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΕΡΓΙΟΥ | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυστηρά κριτήρια. Τυπικά προσόντα. Δοκιμασίες ψυχολογικές,δοκιμασίες δεξιοτήτων, δοκιμασίες καταλληλότητας. Αξιολόγηση. Τίποτα χωρίς αξιολόγηση σε όλο το εύρος λειτουργίας ενός εκπαιδευτικού. Στις κλειστές κοινωνίες τα πράγματα θα είναι σκληρά. Η κρίση του κόσμου αδυσώπητη και όσο συνεχίζεται το παιχνίδι να κρύβεται η ...διαδικασία πίσω από το δακτυλάκι της, θα την πληρώνουν και όσοι διαμορφώνουν και εφαρμόζουν αυτή τη διαδικασία αλλά δυστυχώς την πληρώνουν οι γονείς, οι μαθητές και το σύστημα. Πάντως, επειδή έχουν δοκιμαστεί πολλές διαδικασίες ανάλογες έως σήμερα με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα καλό θα ήταν να γίνει μια υπέρβαση για ανανέωση του στελεχειακού δυναμικού της εκπαίδευσης μέσα από την κρίση και επιλογή του. Με τις μέχρι τώρα "κρίσεις" μάλλον παράγοντες δημιουργούντο και όχι στελέχη εκπαίδευσης. Δεν ισοπεδώνουμε, υπήρχαν πολλές φιλότιμες εξαιρέσεις, τουλάχιστον προστατέψτε τις μέχρι σήμερα εξαιρέσεις.