Η προσπάθεια για μια αναδιαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών των Τεχνικών Λυκείων βασίζεται μόνο στα μαθήματα γενικής παιδείας.
Αν η συγκεκριμένη διαβούλευση λαμβάνει χώρο χωρίς να λαμβάνεται υπόχιν τότε προφανώς δεν έχει νόημα.
Πέρα από την ανακοίνωση του προγράμματος σπουδών δεν υπάρχει καμία αιτιολόγηση, επεξήγηση για τις συγκεκριμένες επιλογές.
Κάποια σημεία.
1. Δεν αναφέρονται τα μαθήματα ειδικότητας.
2. Η χημεία για κάποιον που ακολουθεί κλάδο πληροφορικής δε φαίνεται να ευσταθεί ως μάθημα γενικής παιδείας.
3. Η χημεία θα μπορούσε να είναι μάθημα ειδικότητας.
4. Το ίδιο και η φυσική.
5. Κοινό μάθημα επιστήμης της πληροφορικής πρέπει να υπάρξει για όλες τις ειδικότητες αφού όλες χρησιμοποιούν προγράμματα και προγραμματισμό.
6. Μπορούν να υπάρξουν κοινά μαθήματα μεταξύ διαφόρων ειδικοτήτων.
7. Η Πολιτική Παιδεία ως μάθημα γενικής παιδείας επίσης δεν ευσταθεί. Είναι μάθημα περισσότερο γυμνασίου παρά τεχνικού λυκείου.
Η προσπάθεια για μια αναδιαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών των Τεχνικών Λυκείων βασίζεται μόνο στα μαθήματα γενικής παιδείας. Αν η συγκεκριμένη διαβούλευση λαμβάνει χώρο χωρίς να λαμβάνεται υπόχιν τότε προφανώς δεν έχει νόημα. Πέρα από την ανακοίνωση του προγράμματος σπουδών δεν υπάρχει καμία αιτιολόγηση, επεξήγηση για τις συγκεκριμένες επιλογές. Κάποια σημεία. 1. Δεν αναφέρονται τα μαθήματα ειδικότητας. 2. Η χημεία για κάποιον που ακολουθεί κλάδο πληροφορικής δε φαίνεται να ευσταθεί ως μάθημα γενικής παιδείας. 3. Η χημεία θα μπορούσε να είναι μάθημα ειδικότητας. 4. Το ίδιο και η φυσική. 5. Κοινό μάθημα επιστήμης της πληροφορικής πρέπει να υπάρξει για όλες τις ειδικότητες αφού όλες χρησιμοποιούν προγράμματα και προγραμματισμό. 6. Μπορούν να υπάρξουν κοινά μαθήματα μεταξύ διαφόρων ειδικοτήτων. 7. Η Πολιτική Παιδεία ως μάθημα γενικής παιδείας επίσης δεν ευσταθεί. Είναι μάθημα περισσότερο γυμνασίου παρά τεχνικού λυκείου.