Σε μια χώρα που στηρίζει την οικονομία της στον Τουρισμό, η προσφορά από το Δημόσιο σχολείο όλων εκείνων των δεξιοτήτων που δίνουν την δυνατότητα στους νέους πολίτες να είναι ανταγωνιστικοί, κρίνεται απαραίτητη.
Ωστοσο από το ωρολογιακό πρόγραμμα του Νέου Λυκείου απουσιάζει η προσφοά της Ιταλικής και Ισπανικής ως Δευτερης Ξένης γλώσσας παρότι πρόκειται για γλώσσες που έχουν ήδη εισαχθεί στην Δημόσια εκπαίδευση και εξετάζονται Παννελαδικά για την εισαγωγή στις αντίστοιχες Φιλολογίες. Η αδικαιλόγητη απουσία αυτή κατά την άποψή μου προκαλλεί αδικίες σε βάρος των μαθητών που επιθυνούν να διδαχθούν μια από αυτές τις γλώσσες Ισπανική -Ιταλική .
Επιπλέον δεν προωθεί την πολιτική στον τομέα της πολυγλωσσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης , συμφωνα με την οποία οι γνώσεις ξένων γλωσσών, εκτός του ότι συμβάλλουν στην προώθηση της αλληλοκατανόησης των λαών, αποτελούν επίσης προϋπόθεση για την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού και συμβάλλουν στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης·
Σε μια χώρα που στηρίζει την οικονομία της στον Τουρισμό, η προσφορά από το Δημόσιο σχολείο όλων εκείνων των δεξιοτήτων που δίνουν την δυνατότητα στους νέους πολίτες να είναι ανταγωνιστικοί, κρίνεται απαραίτητη. Ωστοσο από το ωρολογιακό πρόγραμμα του Νέου Λυκείου απουσιάζει η προσφοά της Ιταλικής και Ισπανικής ως Δευτερης Ξένης γλώσσας παρότι πρόκειται για γλώσσες που έχουν ήδη εισαχθεί στην Δημόσια εκπαίδευση και εξετάζονται Παννελαδικά για την εισαγωγή στις αντίστοιχες Φιλολογίες. Η αδικαιλόγητη απουσία αυτή κατά την άποψή μου προκαλλεί αδικίες σε βάρος των μαθητών που επιθυνούν να διδαχθούν μια από αυτές τις γλώσσες Ισπανική -Ιταλική . Επιπλέον δεν προωθεί την πολιτική στον τομέα της πολυγλωσσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης , συμφωνα με την οποία οι γνώσεις ξένων γλωσσών, εκτός του ότι συμβάλλουν στην προώθηση της αλληλοκατανόησης των λαών, αποτελούν επίσης προϋπόθεση για την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού και συμβάλλουν στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης·