-Σχετικά με την κατάργηση του μαθημάτος Υποστήριξης στη Ν.Ελληνική Γλώσσα στην Α΄και Β΄ τάξη ΕΠΑΛ, θα παραθέσω τι επιδιωκόταν μέσα από
τη διδασκαλία του,σύμφωνα με τις οδηγίες διδασκαλίας(υπ.αρ.πρ.76981/Γ2/06-07-2012 και 76980/Γ2/06-07-2012)του Υπουργείου Παιδείας:
"1)να καλυφθούν οι μαθησιακές ελλείψεις των μαθητών/-τριών απο τη διδακτέα ύλη του Γυμνασίου και της Α΄Λυκείου.
2)να ενταχθούν ουσιαστικά οι μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία και να βελτιώσουν την απόδοση τους,ώστε να μπορούν να παρακολουθούν το κύριο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, καθώς και τα άλλα μαθήματα των τεχνικών και τεχνολογικών ειδικοτήτων."
Δεν υφίστανται πλέον αυτές οι ανάγκες και αυτοί οι στόχοι;Η ίδια η εκπαιδευτική πράξη απέδειξε όχι μόνο ότι υφίστανται,αλλά και ότι είχε πολύ θετικά αποτελέσματα η διδασκαλία των μαθηματων Υποστήριξης.
Αντί,λοιπόν να καταργηθεί το συγκεκριμένο μάθημα στην Α΄και Β΄Τάξη ΕΠΑΛ,πιστεύω ότι θα πρέπει να επεκταθεί η διδασκαλία του και στη Γ΄Τάξη, καθώς καλύπτει πραγματικές ανάγκες των μαθητών και έχει ουσιαστικά αποτελέσματα.
Τέλος, η διδασκαλία των μαθημάτων Υποστήριξης στη Γλώσσα και τα Μαθηματικα προβλεπόταν και στο σχέδιο νόμου που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στις 19/12/2012 για το Τεχνολογικό Λύκειο.
-Όσον αφορά τα μαθήματα της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας περιορίζονται,επίσης, δραματικά οι ώρες διδασκαλίας τους στο ΕΠΑΛ.Ιδιαίτερα το μάθημα της Ιστορίας εξοβελίζεται σχεδόν,καθώς προβλέπεται με το παρόν σχέδιο νόμου μόνο μία(1) ώρα διδασκαλίας του στην Α΄Τάξη(από 2 ώρες/εβδομάδα που ήταν ως τώρα)και καμία στη Β΄και Γ΄Τάξη.Τι ιστορική κρίση και συνείδηση θα αποχτήσει έτσι ένας μαθητής ΕΠΑΛ;
Τέλος,όσον αφορά το μάθημα της Λογοτεχνίας,αρκεί μία ώρα διδασκαλίας του μαθήματος σ αυτού σε κάθε τάξη για να καλυφθούν οι στόχοι του;
-Σχετικά με την κατάργηση του μαθημάτος Υποστήριξης στη Ν.Ελληνική Γλώσσα στην Α΄και Β΄ τάξη ΕΠΑΛ, θα παραθέσω τι επιδιωκόταν μέσα από τη διδασκαλία του,σύμφωνα με τις οδηγίες διδασκαλίας(υπ.αρ.πρ.76981/Γ2/06-07-2012 και 76980/Γ2/06-07-2012)του Υπουργείου Παιδείας: "1)να καλυφθούν οι μαθησιακές ελλείψεις των μαθητών/-τριών απο τη διδακτέα ύλη του Γυμνασίου και της Α΄Λυκείου. 2)να ενταχθούν ουσιαστικά οι μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία και να βελτιώσουν την απόδοση τους,ώστε να μπορούν να παρακολουθούν το κύριο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, καθώς και τα άλλα μαθήματα των τεχνικών και τεχνολογικών ειδικοτήτων." Δεν υφίστανται πλέον αυτές οι ανάγκες και αυτοί οι στόχοι;Η ίδια η εκπαιδευτική πράξη απέδειξε όχι μόνο ότι υφίστανται,αλλά και ότι είχε πολύ θετικά αποτελέσματα η διδασκαλία των μαθηματων Υποστήριξης. Αντί,λοιπόν να καταργηθεί το συγκεκριμένο μάθημα στην Α΄και Β΄Τάξη ΕΠΑΛ,πιστεύω ότι θα πρέπει να επεκταθεί η διδασκαλία του και στη Γ΄Τάξη, καθώς καλύπτει πραγματικές ανάγκες των μαθητών και έχει ουσιαστικά αποτελέσματα. Τέλος, η διδασκαλία των μαθημάτων Υποστήριξης στη Γλώσσα και τα Μαθηματικα προβλεπόταν και στο σχέδιο νόμου που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στις 19/12/2012 για το Τεχνολογικό Λύκειο. -Όσον αφορά τα μαθήματα της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας περιορίζονται,επίσης, δραματικά οι ώρες διδασκαλίας τους στο ΕΠΑΛ.Ιδιαίτερα το μάθημα της Ιστορίας εξοβελίζεται σχεδόν,καθώς προβλέπεται με το παρόν σχέδιο νόμου μόνο μία(1) ώρα διδασκαλίας του στην Α΄Τάξη(από 2 ώρες/εβδομάδα που ήταν ως τώρα)και καμία στη Β΄και Γ΄Τάξη.Τι ιστορική κρίση και συνείδηση θα αποχτήσει έτσι ένας μαθητής ΕΠΑΛ; Τέλος,όσον αφορά το μάθημα της Λογοτεχνίας,αρκεί μία ώρα διδασκαλίας του μαθήματος σ αυτού σε κάθε τάξη για να καλυφθούν οι στόχοι του;