Η ερευνητική εργασία να είναι πρώτη ανάθεη μόνο για όσους έχουν μεταπτυχιακά. Εφόσον δεν υπαρχουν συνάδελφοι με Μάστερ, μόνο τότε να ανατίθεται σε κάποιον με πτυχίο, αφού όμως έχει κάνει κάποιο σεμινάριο. Να είναι επίσης απαραίτητη προϋπόθεση η πιστοποίηση σε ΤΠΕ. Τώρα με την αύξηση του ωραρίου, "παλιοί" περιμένουν να συμπληρώσουν με πρότζεκτ με την μέθοδο copy-paste ή χώνοντας τους καθηγητές Πληροφορικής.
Το σχόλιο του κ. Παπασπύρου 15:30 είναι σωστό. Γενικά στο Λύκειο, αλλά ειδικά στην Γ Λυκείου οι καθηγητές να είναι αυξημένων προσόντων. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες το Λύκειο αποτελεί ανώτερη βαθμίδα και για να διδάξεις εκεί είτε θέλεις ειδικές σπουδές, είτε περνάς από εξετάσεις. Αυτό θα ήταν μία μεταρρύθμιση.
Η ερευνητική εργασία να είναι πρώτη ανάθεη μόνο για όσους έχουν μεταπτυχιακά. Εφόσον δεν υπαρχουν συνάδελφοι με Μάστερ, μόνο τότε να ανατίθεται σε κάποιον με πτυχίο, αφού όμως έχει κάνει κάποιο σεμινάριο. Να είναι επίσης απαραίτητη προϋπόθεση η πιστοποίηση σε ΤΠΕ. Τώρα με την αύξηση του ωραρίου, "παλιοί" περιμένουν να συμπληρώσουν με πρότζεκτ με την μέθοδο copy-paste ή χώνοντας τους καθηγητές Πληροφορικής. Το σχόλιο του κ. Παπασπύρου 15:30 είναι σωστό. Γενικά στο Λύκειο, αλλά ειδικά στην Γ Λυκείου οι καθηγητές να είναι αυξημένων προσόντων. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες το Λύκειο αποτελεί ανώτερη βαθμίδα και για να διδάξεις εκεί είτε θέλεις ειδικές σπουδές, είτε περνάς από εξετάσεις. Αυτό θα ήταν μία μεταρρύθμιση.