Θα ήθελα να ασχοληθώ, με το θέμα της κατάργησης του μαθήματος της Πληροφορικής, στο Λύκειο.
Δεν έχω καταλάβει ακόμη, τους λόγους της κατάργησης του, πέραν του οικονομικού, όταν τη δημιουργία σχολικών εργαστηρίων τη στήριξε και τη χρηματοδότησε η Ευρωπαϊκή Ένωση με απώτερο σκοπό τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης.
Μήπως πάλι ο προϋπολογισμός δε φτάνει για την παιδεία; Δηλαδή για το μέλλον της χώρας αυτής; Και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για περικοπές, με τις οποίες άμεσα δεν ανοίγουν πολλές μύτες, και δεν ξεσηκώνουν την κοινή γνώμη, αλλά υποθηκεύουν μακροπρόθεσμα το μέλλον των πολιτών, αυτής της χώρας;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους Νέο Λύκειο είναι αυτό χωρίς τη χρήση των υπολογιστών στον 21ο αιώνα; Θυμίζει περισσότερο το Λύκειο του 1980; Πώς τα παιδιά θα ακολουθήσουν το πρόγραμμα σπουδών Πανεπιστημιακών τμημάτων και τμημάτων ΤΕΙ αντίστοιχου αλλά και γενικότερου Προσανατολισμού, χωρίς να έχουν άμεση και ουσιαστική επαφή με τον Προγραμματισμό αλλά και τη γενικότερη χρήση της Πληροφορικής που είναι μια δυναμική επιστήμη και χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση.
Θα βάλουμε το φροντιστήριο και στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση;
Αντιθέτως θα περίμενα, βελτίωση ίσως των αντικειμένου της Πληροφορικής και παρακολούθηση της εξέλιξής της, λαμβάνοντας υπόψη και παλαιότερες θέσεις του 2011 του κόμματος της Ν. Δημοκρατίας (αρεστές στους περισσότερους μας).
ΑΡΑ θα μπορούσε να ξεκινήσει η διδασκαλία του μαθήματος προγραμματισμού από τη Β΄Λυκείου και να ολοκληρώνεται στη Γ΄τάξη, αντί να κάνουμε αγώνα δρόμου σε 2 ώρες/ εβδομαδιαίως να γεμίσουμε τα κεφάλια των παιδιών με γνώσεις πρωτόγνωρες και δύσκολο να αφομοιωθούν και να αφαιρούμε κεφάλαια γιατί δεν χρόνος. θα ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ που διευρύνει το μυαλό του μαθητή
2. Ας αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το ξεπερασμένο μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών με προγραμματισμό
3. Οι εφαρμογές πληροφορικής ας εκσυγχρονιστούν σύμφωνα με τις εξελίξεις της Πληροφορικής, γιατί αυτή τη στιγμή βασίζεται καθαρά στην ευσυνειδησία του καθηγητή, να δώσει στα παιδιά σύγχρονες γνώσεις που θα τους χρησιμεύσουν τόσο στις Βασικές σπουδές του Πτυχίου τους όσο και στα Μεταπτυχιακά τους.
Αντί λοιπόν να κόψουμε δια ροπάλου το μάθημα,καλύτερα δε θα ήταν το βελτιώσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, ώστε να βγάλουμε επιστήμονες που τουλάχιστον σ΄αυτό τον τομέα να ισάξιοι με τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους;
Ευχαριστώ και συγγνώμη για τη μακρηγορία μου!
Θα ήθελα να ασχοληθώ, με το θέμα της κατάργησης του μαθήματος της Πληροφορικής, στο Λύκειο. Δεν έχω καταλάβει ακόμη, τους λόγους της κατάργησης του, πέραν του οικονομικού, όταν τη δημιουργία σχολικών εργαστηρίων τη στήριξε και τη χρηματοδότησε η Ευρωπαϊκή Ένωση με απώτερο σκοπό τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης. Μήπως πάλι ο προϋπολογισμός δε φτάνει για την παιδεία; Δηλαδή για το μέλλον της χώρας αυτής; Και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για περικοπές, με τις οποίες άμεσα δεν ανοίγουν πολλές μύτες, και δεν ξεσηκώνουν την κοινή γνώμη, αλλά υποθηκεύουν μακροπρόθεσμα το μέλλον των πολιτών, αυτής της χώρας; Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους Νέο Λύκειο είναι αυτό χωρίς τη χρήση των υπολογιστών στον 21ο αιώνα; Θυμίζει περισσότερο το Λύκειο του 1980; Πώς τα παιδιά θα ακολουθήσουν το πρόγραμμα σπουδών Πανεπιστημιακών τμημάτων και τμημάτων ΤΕΙ αντίστοιχου αλλά και γενικότερου Προσανατολισμού, χωρίς να έχουν άμεση και ουσιαστική επαφή με τον Προγραμματισμό αλλά και τη γενικότερη χρήση της Πληροφορικής που είναι μια δυναμική επιστήμη και χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση. Θα βάλουμε το φροντιστήριο και στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση; Αντιθέτως θα περίμενα, βελτίωση ίσως των αντικειμένου της Πληροφορικής και παρακολούθηση της εξέλιξής της, λαμβάνοντας υπόψη και παλαιότερες θέσεις του 2011 του κόμματος της Ν. Δημοκρατίας (αρεστές στους περισσότερους μας). ΑΡΑ θα μπορούσε να ξεκινήσει η διδασκαλία του μαθήματος προγραμματισμού από τη Β΄Λυκείου και να ολοκληρώνεται στη Γ΄τάξη, αντί να κάνουμε αγώνα δρόμου σε 2 ώρες/ εβδομαδιαίως να γεμίσουμε τα κεφάλια των παιδιών με γνώσεις πρωτόγνωρες και δύσκολο να αφομοιωθούν και να αφαιρούμε κεφάλαια γιατί δεν χρόνος. θα ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ που διευρύνει το μυαλό του μαθητή 2. Ας αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το ξεπερασμένο μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών με προγραμματισμό 3. Οι εφαρμογές πληροφορικής ας εκσυγχρονιστούν σύμφωνα με τις εξελίξεις της Πληροφορικής, γιατί αυτή τη στιγμή βασίζεται καθαρά στην ευσυνειδησία του καθηγητή, να δώσει στα παιδιά σύγχρονες γνώσεις που θα τους χρησιμεύσουν τόσο στις Βασικές σπουδές του Πτυχίου τους όσο και στα Μεταπτυχιακά τους. Αντί λοιπόν να κόψουμε δια ροπάλου το μάθημα,καλύτερα δε θα ήταν το βελτιώσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, ώστε να βγάλουμε επιστήμονες που τουλάχιστον σ΄αυτό τον τομέα να ισάξιοι με τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους; Ευχαριστώ και συγγνώμη για τη μακρηγορία μου!