1ov. Δυστυχώς, διαπιστώνω κι εγώ την κατάργηση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Διδάσκω το μάθημα από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε.. Τολμώ να δηλώσω (με υπερηφάνια) πως οι μαθητές το θεωρούν σαν ένα ενδιαφέρον μάθημα που προάγει την αναλυτική σκέψη χωρίς να χρειάζεται στείρα αποστήθιση.
2ov. Πώς επιτρέπετε την εισαγωγή σε μία από τις τόσες πολλές σχολές πληροφορικής χωρίς ένα τόσο σημαντικό εργαλείο - βοήθημα;
3ov. Πώς είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα από την μία μεριά να μιλάμε για ψηφιακό σχολείο που στόχο έχει ...... και όμως οι μαθητές σε όλο το λύκειο να διδάσκονται μόνο 2 ώρες Εφαρμογές Πληροφορικής και αυτό μόνο αν το επιλέξουν;
4ov. Έχετε σκεφτεί την αναστάτωση και δυσκολία δημιουργίας του εβδομαδιαίου προγράμματος όταν σε ένα σχολείο υπάρχουν για παράδειγμα τρία τμήματα Εφαρμογών Πληροφορικής και θα απαιτούνται ισάριθμοι καθηγητές για να διδάξουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο μοναδικό εργαστήριο πληροφορικής ;
Ελπίζω πραγματικά σε μία γενναία αναθεώρηση
1ov. Δυστυχώς, διαπιστώνω κι εγώ την κατάργηση του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Διδάσκω το μάθημα από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε.. Τολμώ να δηλώσω (με υπερηφάνια) πως οι μαθητές το θεωρούν σαν ένα ενδιαφέρον μάθημα που προάγει την αναλυτική σκέψη χωρίς να χρειάζεται στείρα αποστήθιση. 2ov. Πώς επιτρέπετε την εισαγωγή σε μία από τις τόσες πολλές σχολές πληροφορικής χωρίς ένα τόσο σημαντικό εργαλείο - βοήθημα; 3ov. Πώς είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα από την μία μεριά να μιλάμε για ψηφιακό σχολείο που στόχο έχει ...... και όμως οι μαθητές σε όλο το λύκειο να διδάσκονται μόνο 2 ώρες Εφαρμογές Πληροφορικής και αυτό μόνο αν το επιλέξουν; 4ov. Έχετε σκεφτεί την αναστάτωση και δυσκολία δημιουργίας του εβδομαδιαίου προγράμματος όταν σε ένα σχολείο υπάρχουν για παράδειγμα τρία τμήματα Εφαρμογών Πληροφορικής και θα απαιτούνται ισάριθμοι καθηγητές για να διδάξουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο μοναδικό εργαστήριο πληροφορικής ; Ελπίζω πραγματικά σε μία γενναία αναθεώρηση