Προσυπογράφουμε στην πρόθεση αναβάθμισης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από προθάλαμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που είχε καταντήσει σε φορέα γενικής παιδείας.
Η ένστασή μας αφορά τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών στα πλαίσια των ενδοσχολικών εξετάσεων Α΄, Β΄ και Γ΄Λυκείου. Πόσο αντικειμενική θα είναι η βαθμολόγηση των γραπτών από τους ΄΄οικείους΄΄ επίορκους διορισμένους που το απόγευμα κάνουν παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα στους ίδιους μαθητές που έχουν το πρωί στο σχολείο, φτάνοντας στο σημείο ακόμα και του εκβιασμού; Επίσης, πως θα διασφαλιστεί, στο υπόλοιπο 50% που θα είναι στην προαίρεση του εκάστοτε εκπαιδευτικού ,η αξιοκρατική διαβάθμιση των θεμάτων; Αν κάποιος καθηγητής είναι πολύ απαιτητικός θα ΄΄χαντακώσει΄΄ τους μαθητές ενώ καποιος άλλος βάζοντας πολύ εύκολα θα τους ευνοήσει. Με το δεδομένο ότι οι βαθμοί θα μετράνε για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο πρέπει να διασφαλίζονται οι αρχές της διαφάνειας και της ισότητας ευκαιριών.
Η πρότασή μας είναι συνοπτικά: α) τα θέματα να προέρχονται αποκλειστικά από τράπεζα θεμάτων και να είναι κοινά για όλους τους μαθητές σε πανελλαδικό επίπεδο β) τα γραπτά να διορθώνονται με κλειστά ονόματα και σε άλλα σχολεία.
Προσυπογράφουμε στην πρόθεση αναβάθμισης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από προθάλαμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που είχε καταντήσει σε φορέα γενικής παιδείας. Η ένστασή μας αφορά τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών στα πλαίσια των ενδοσχολικών εξετάσεων Α΄, Β΄ και Γ΄Λυκείου. Πόσο αντικειμενική θα είναι η βαθμολόγηση των γραπτών από τους ΄΄οικείους΄΄ επίορκους διορισμένους που το απόγευμα κάνουν παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα στους ίδιους μαθητές που έχουν το πρωί στο σχολείο, φτάνοντας στο σημείο ακόμα και του εκβιασμού; Επίσης, πως θα διασφαλιστεί, στο υπόλοιπο 50% που θα είναι στην προαίρεση του εκάστοτε εκπαιδευτικού ,η αξιοκρατική διαβάθμιση των θεμάτων; Αν κάποιος καθηγητής είναι πολύ απαιτητικός θα ΄΄χαντακώσει΄΄ τους μαθητές ενώ καποιος άλλος βάζοντας πολύ εύκολα θα τους ευνοήσει. Με το δεδομένο ότι οι βαθμοί θα μετράνε για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο πρέπει να διασφαλίζονται οι αρχές της διαφάνειας και της ισότητας ευκαιριών. Η πρότασή μας είναι συνοπτικά: α) τα θέματα να προέρχονται αποκλειστικά από τράπεζα θεμάτων και να είναι κοινά για όλους τους μαθητές σε πανελλαδικό επίπεδο β) τα γραπτά να διορθώνονται με κλειστά ονόματα και σε άλλα σχολεία.