Oι αλλαγές που προωθούνται εγκυμονούν τους γνωστούς κινδύνους αύξησης των παράνομων ιδιαιτέρων μαθημάτων από διορισμένους καθηγητές, που θα προσαυξήσουν την "αίγλη" τους και το "κύρος" τους. Ιδιαίτερα τώρα που η αξιολόγηση των μαθητών τους θα προσμετραται στην απόλυση αλλά και στην εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαινεται η αποδέσμευση του λυκείου από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και διασώζεται η παιδαγωγική-ηθοπλαστική του αξία από τον χρησιμοθηρικό προσανατολισμό που του καταλογίζεται μέχρι τώρα?
Oι αλλαγές που προωθούνται εγκυμονούν τους γνωστούς κινδύνους αύξησης των παράνομων ιδιαιτέρων μαθημάτων από διορισμένους καθηγητές, που θα προσαυξήσουν την "αίγλη" τους και το "κύρος" τους. Ιδιαίτερα τώρα που η αξιολόγηση των μαθητών τους θα προσμετραται στην απόλυση αλλά και στην εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαινεται η αποδέσμευση του λυκείου από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και διασώζεται η παιδαγωγική-ηθοπλαστική του αξία από τον χρησιμοθηρικό προσανατολισμό που του καταλογίζεται μέχρι τώρα?