Παρακολουθώ τα σχόλια από τους συναδέλφους μου της Πληροφορικής και συμφωνώ μαζί τους ως προς την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της πληροφορικής τόσο σαν μάθημα γενικής παιδείας όσο και κατεύθυνσης κυρίως για τις σχολές της πληροφορικής.Θεωρώ ότι η κατάργηση ουσιαστικά της πληροφορικής στο Λύκειο αποτελεί μια αναγχρονιστική μεθόδευση από πλευράς του Υπουργείου και είναι το λιγότερο "ύποπτη" σχετικά με τις παρούσες και μελλοντικές διαθεσιμότητες. Από την άλλη, θεωρώ αδικαιολόγητη την επίθεση που δέχεται το μάθημα της Χημείας. Να θυμίσω ότι με το ισχύον σύστημα οι μαθητές εισάγονται στα τμήματα Χημείας χωρίς να εξετάζονται στη Χημεία ή της Βιολογίας χωρίς να εξετάζονται στη Βιολογία, ενώ εξετάζονται στην ανάπτυξη εφαρμογών πληροφορικής (!)
Επίσης είναι χρήσιμο να θυμίσω ότι υπάρχουν αρκετοί κλάδοι στο 2ο και 4ο πεδίο που σχετίζονται περισσότερο με τη Χημεία παρά με την Πληροφορική όπως πχ οι κλάδοι ΑΕΙ Χημείας, Χημικών μηχανικών, Γεωπονίας, Βιολογίας, Περιβάλλοντος, Επιστήμης Υλικών κ.α και ΤΕΙ Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Φυτικής παραγωγής, Δασοπονίας, Ζωικής παραγωγής,τεχνολογίας τροφίμων, τεχνολογίας πετρελαίου κ.α με πάρα πολλές σχολές.
θεωρώ ότι πριν καταλήξει το υπουργείο στα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού, θα πρέπει να ζητηθούν από τα ΑΕΙ & ΤΕΙ τα μαθήματα βαρύτητας (2 αντι 1)που θεωρούν εκείνα απαραίτητα και με βάση αυτήν την πληροφορία να συσταθούν οι ομάδες.
Με εκτίμηση
Χάρης Κυριακόπουλος
ΠΕ04 - Χημικός
Παρακολουθώ τα σχόλια από τους συναδέλφους μου της Πληροφορικής και συμφωνώ μαζί τους ως προς την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της πληροφορικής τόσο σαν μάθημα γενικής παιδείας όσο και κατεύθυνσης κυρίως για τις σχολές της πληροφορικής.Θεωρώ ότι η κατάργηση ουσιαστικά της πληροφορικής στο Λύκειο αποτελεί μια αναγχρονιστική μεθόδευση από πλευράς του Υπουργείου και είναι το λιγότερο "ύποπτη" σχετικά με τις παρούσες και μελλοντικές διαθεσιμότητες. Από την άλλη, θεωρώ αδικαιολόγητη την επίθεση που δέχεται το μάθημα της Χημείας. Να θυμίσω ότι με το ισχύον σύστημα οι μαθητές εισάγονται στα τμήματα Χημείας χωρίς να εξετάζονται στη Χημεία ή της Βιολογίας χωρίς να εξετάζονται στη Βιολογία, ενώ εξετάζονται στην ανάπτυξη εφαρμογών πληροφορικής (!) Επίσης είναι χρήσιμο να θυμίσω ότι υπάρχουν αρκετοί κλάδοι στο 2ο και 4ο πεδίο που σχετίζονται περισσότερο με τη Χημεία παρά με την Πληροφορική όπως πχ οι κλάδοι ΑΕΙ Χημείας, Χημικών μηχανικών, Γεωπονίας, Βιολογίας, Περιβάλλοντος, Επιστήμης Υλικών κ.α και ΤΕΙ Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Φυτικής παραγωγής, Δασοπονίας, Ζωικής παραγωγής,τεχνολογίας τροφίμων, τεχνολογίας πετρελαίου κ.α με πάρα πολλές σχολές. θεωρώ ότι πριν καταλήξει το υπουργείο στα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού, θα πρέπει να ζητηθούν από τα ΑΕΙ & ΤΕΙ τα μαθήματα βαρύτητας (2 αντι 1)που θεωρούν εκείνα απαραίτητα και με βάση αυτήν την πληροφορία να συσταθούν οι ομάδες. Με εκτίμηση Χάρης Κυριακόπουλος ΠΕ04 - Χημικός