Η Πληροφορική είναι Επιστήμη.
Δεν είναι δεξιότητα, δεν είναι απλά ένα εργαλείο και οπωσδήποτε δεν είναι το πάτημα κάποιων πλήκτρων.
Σαν επιστήμη είναι ίσως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και αυτή που έχει επηρεάσει σχεδόν όλους τους τομείς της ανθρώπινης γνώσης.
Είναι απαράδεκτο και ασύλληπτο το σχολείο του 21ου αιώνα να την υποβαθμίζει στο Γυμνάσιο και να την ΚΑΤΑΡΓΕΙ ουσιαστικά στο Λύκειο.
Ξανασκεφτείτε το. Δεν είναι δυνατόν από τη μια να μιλάμε για πρόοδο και ανάπτυξη και από την άλλη να βαδίζουμε με βήμα ταχύ προς τα πίσω.
Η Πληροφορική είναι με πολύ απλά και λίγα λόγια η επιστήμη που συλλέγει, αποθηκεύει επεξεργάζεται και διαδίδει πληροφορίες. Ο σπουδαστής της Πληροφορικής αποκτά μεν δεξιότητες ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΝΩΣΕΙΣ για το πώς να λύνει προβλήματα ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ με αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Το να στερηθεί ο Έλληνας μαθητής στο Λύκειο αυτά που προσφέρει η Επιστήμη της Πληροφορικής είναι ένα χωρίς προηγούμενο πισωγύρισμα που μόνο άσχημες επιπτώσεις θα έχει.
Η Πληροφορική πρέπει να διδάσκεται τόσο σαν μάθημα Γενικής Παιδείας αλλά και σαν μάθημα Εξειδίκευσης για όσους μαθητές επιθυμούν να εμβαθύνουν στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση στο αντικείμενό της.
Μια ματιά σε στατιστικές και αναλύσεις δημοσιευμένες στο Διαδίκτυο από διάφορους διεθνείς οργανισμούς σχετικά με τη δυναμική της Πληροφορικής σαν επιστήμη αλλά και τη σπουδαιότητά της ως διδακτικό αντικείμενο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παγκοσμίως μπορεί εύκολα να πείσει τον καθένα ότι είναι μέγα λάθος η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής στα ΓΕΛ.
Σας παρακαλώ λοιπόν να μην μας γυρίσετε πίσω στο 1960 και να παλέψουμε όλοι μαζί για ένα σχολείο πραγματικά σύγχρονο που να προσφέρει στους μαθητές όλα τα αναγκαία εφόδια που απαιτούνται στον 21ο αιώνα..
Η Πληροφορική είναι Επιστήμη. Δεν είναι δεξιότητα, δεν είναι απλά ένα εργαλείο και οπωσδήποτε δεν είναι το πάτημα κάποιων πλήκτρων. Σαν επιστήμη είναι ίσως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και αυτή που έχει επηρεάσει σχεδόν όλους τους τομείς της ανθρώπινης γνώσης. Είναι απαράδεκτο και ασύλληπτο το σχολείο του 21ου αιώνα να την υποβαθμίζει στο Γυμνάσιο και να την ΚΑΤΑΡΓΕΙ ουσιαστικά στο Λύκειο. Ξανασκεφτείτε το. Δεν είναι δυνατόν από τη μια να μιλάμε για πρόοδο και ανάπτυξη και από την άλλη να βαδίζουμε με βήμα ταχύ προς τα πίσω. Η Πληροφορική είναι με πολύ απλά και λίγα λόγια η επιστήμη που συλλέγει, αποθηκεύει επεξεργάζεται και διαδίδει πληροφορίες. Ο σπουδαστής της Πληροφορικής αποκτά μεν δεξιότητες ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΝΩΣΕΙΣ για το πώς να λύνει προβλήματα ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ με αλγοριθμικό τρόπο σκέψης. Το να στερηθεί ο Έλληνας μαθητής στο Λύκειο αυτά που προσφέρει η Επιστήμη της Πληροφορικής είναι ένα χωρίς προηγούμενο πισωγύρισμα που μόνο άσχημες επιπτώσεις θα έχει. Η Πληροφορική πρέπει να διδάσκεται τόσο σαν μάθημα Γενικής Παιδείας αλλά και σαν μάθημα Εξειδίκευσης για όσους μαθητές επιθυμούν να εμβαθύνουν στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση στο αντικείμενό της. Μια ματιά σε στατιστικές και αναλύσεις δημοσιευμένες στο Διαδίκτυο από διάφορους διεθνείς οργανισμούς σχετικά με τη δυναμική της Πληροφορικής σαν επιστήμη αλλά και τη σπουδαιότητά της ως διδακτικό αντικείμενο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παγκοσμίως μπορεί εύκολα να πείσει τον καθένα ότι είναι μέγα λάθος η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής στα ΓΕΛ. Σας παρακαλώ λοιπόν να μην μας γυρίσετε πίσω στο 1960 και να παλέψουμε όλοι μαζί για ένα σχολείο πραγματικά σύγχρονο που να προσφέρει στους μαθητές όλα τα αναγκαία εφόδια που απαιτούνται στον 21ο αιώνα..