Συνάδελφοι νομίζω ότι άδικα χάνουμε το χρόνο μας σχολιάζοντας το πρόγραμμα του νέου(;) λυκείου. Η έλλειψη της πληροφορικής δηλώνει ξεκάθαρα ότι στην Ελλάδα θέλουμε για άλλη μια φορά να πρωτοτυπήσουμε καθώς εξαφανίζουμε από το γενικό λύκειο την πιο σημαντική επιστήμη αιχμής. Τι να σχολιάσουμε άλλο και τι να προτείνουμε σε αυτούς που αδυνατούν να κατανοήσουν τη χρησιμότητα της επιστήμης της πληροφορικής (που σημειωτέον όλοι ευαγγελίζονται για τον εκσυγχρονισμό του κράτους) στους μαθητές του λυκείου;
Χρειάζεται άραγε να παρατεθούν η έρευνα που έκανε το υπουργείο για την αποδοχή του μαθήματος, τα παγκόσμια δεδομένα από τα ωρολόγια προγράμματα στις αναπτυγμένες χώρες, η σημασία της αλγοριθμικής σκέψης για το νέο πολίτη του 21 αιώνα και τόσα άλλα στοιχεία για να καταλάβουν οι συντάκτες του νέου σχεδίου ότι λύκειο ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν γίνεται;
Έστω και την ύστατη ώρα ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η πληροφορική να βρει τη θέση που της αρμόζει στο νέο λύκειο. Σε διαφορετική περίπτωση θα ζήσουμε για άλλη μια φορά μία αλλαγή που αντί να δίνει προς τα εμπρός, οδηγεί ολοταχώς προς την οπισθοδρόμηση και την απαξίωση.
Συνάδελφοι νομίζω ότι άδικα χάνουμε το χρόνο μας σχολιάζοντας το πρόγραμμα του νέου(;) λυκείου. Η έλλειψη της πληροφορικής δηλώνει ξεκάθαρα ότι στην Ελλάδα θέλουμε για άλλη μια φορά να πρωτοτυπήσουμε καθώς εξαφανίζουμε από το γενικό λύκειο την πιο σημαντική επιστήμη αιχμής. Τι να σχολιάσουμε άλλο και τι να προτείνουμε σε αυτούς που αδυνατούν να κατανοήσουν τη χρησιμότητα της επιστήμης της πληροφορικής (που σημειωτέον όλοι ευαγγελίζονται για τον εκσυγχρονισμό του κράτους) στους μαθητές του λυκείου; Χρειάζεται άραγε να παρατεθούν η έρευνα που έκανε το υπουργείο για την αποδοχή του μαθήματος, τα παγκόσμια δεδομένα από τα ωρολόγια προγράμματα στις αναπτυγμένες χώρες, η σημασία της αλγοριθμικής σκέψης για το νέο πολίτη του 21 αιώνα και τόσα άλλα στοιχεία για να καταλάβουν οι συντάκτες του νέου σχεδίου ότι λύκειο ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν γίνεται; Έστω και την ύστατη ώρα ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η πληροφορική να βρει τη θέση που της αρμόζει στο νέο λύκειο. Σε διαφορετική περίπτωση θα ζήσουμε για άλλη μια φορά μία αλλαγή που αντί να δίνει προς τα εμπρός, οδηγεί ολοταχώς προς την οπισθοδρόμηση και την απαξίωση.