Γίνεται τυπικά ένα τεράστιο βήμα για την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο Λύκειο. Ουσιαστικά όμως υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να αποτελέσει κενό γράμμα, γιατί παραμένει ο παράγοντας της υποκειμενικότητας. Το πρόβλημα είναι ότι προσδιορίζεται να αξιολογεί τα γραπτά στις ενδοσχολικές εξετάσεις ο οικείος καθηγητής. Δεν είναι προφανές τί θα συμβεί;
Γίνεται τυπικά ένα τεράστιο βήμα για την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο Λύκειο. Ουσιαστικά όμως υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να αποτελέσει κενό γράμμα, γιατί παραμένει ο παράγοντας της υποκειμενικότητας. Το πρόβλημα είναι ότι προσδιορίζεται να αξιολογεί τα γραπτά στις ενδοσχολικές εξετάσεις ο οικείος καθηγητής. Δεν είναι προφανές τί θα συμβεί;