Στους στόχους αναφέρονται οι εξής:
...
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών.
γ) Η καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών,...
Πιστεύω πως η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς δεν μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχει ούτε ένα μάθημα Καλλιτεχνικής Δημιουργίας μέσα στο Λύκειο.
Εφ' όσον το Λύκειο παρέχει γενική παιδεία και εφ' όσον θέλουμε οι απόφοιτοι του Λυκείου να είναι ολοκληρωμένοι άνθρωποι θα πρέπει να δώσουμε σημασία και στις καλές Τέχνες.
Προτείνω να υπάρχει ένα δίωρο σε κάθε τάξη για Καλλιτεχνική Έκφραση, στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές θα επιλέγουν να ασχοληθούν με τη μουσική, τα εικαστικά, το θέατρο ή τον χορό.
Οι πλουσιότεροι θα τα βρουν και έξω από το σχολείο, τι γίνεται όμως με τους φτωχότερους; Αυτοί δεν έχουν ανάγκη από πολιτισμό;
Στους στόχους αναφέρονται οι εξής: ... β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών. γ) Η καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών,... Πιστεύω πως η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς δεν μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχει ούτε ένα μάθημα Καλλιτεχνικής Δημιουργίας μέσα στο Λύκειο. Εφ' όσον το Λύκειο παρέχει γενική παιδεία και εφ' όσον θέλουμε οι απόφοιτοι του Λυκείου να είναι ολοκληρωμένοι άνθρωποι θα πρέπει να δώσουμε σημασία και στις καλές Τέχνες. Προτείνω να υπάρχει ένα δίωρο σε κάθε τάξη για Καλλιτεχνική Έκφραση, στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές θα επιλέγουν να ασχοληθούν με τη μουσική, τα εικαστικά, το θέατρο ή τον χορό. Οι πλουσιότεροι θα τα βρουν και έξω από το σχολείο, τι γίνεται όμως με τους φτωχότερους; Αυτοί δεν έχουν ανάγκη από πολιτισμό;