Τρία πράγματα που θεωρώ σημαντικά
1)Περιορίζονται οι επιλογές των υποψηφίων.Γιατί να μη μπορεί καποιος για παράδειγμα να εξετάζεται και στα μαθηματικά και στη βιολογία και να ανοιγει 2 επιστημονικα πεδία (θετικές και τεχνολογικές επιστήμες αλλά και επιστήμες υγειάς)...5 μαθήματα στις πανελλαδικές με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας. (παρόμοιοι συνδυασμοί και σε άλλα πεδία)
2)Μάθημα προγραμματισμού θα έπρεπε να υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο για όσους θέλουν να περάσουν τουλάχιστον σε σχολές πληροφορικής.Οπότε θα ήταν καλό να υπάρχει μια επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και Αεππ στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες. Πιστεύω δε , ότι ειναι απαραίτητο και στο πεδίο των οικονομικών επιστημών.
3)Συμφωνώ με την προσμέτρηση των βαθμών σε όλες τις τάξεις, αρκεί να βρεθεί τρόπος να προστατευθεί το αδιάβλητο( πολύ σημαντικό θέμα).
Με εκτίμηση
Τρία πράγματα που θεωρώ σημαντικά 1)Περιορίζονται οι επιλογές των υποψηφίων.Γιατί να μη μπορεί καποιος για παράδειγμα να εξετάζεται και στα μαθηματικά και στη βιολογία και να ανοιγει 2 επιστημονικα πεδία (θετικές και τεχνολογικές επιστήμες αλλά και επιστήμες υγειάς)...5 μαθήματα στις πανελλαδικές με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας. (παρόμοιοι συνδυασμοί και σε άλλα πεδία) 2)Μάθημα προγραμματισμού θα έπρεπε να υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο για όσους θέλουν να περάσουν τουλάχιστον σε σχολές πληροφορικής.Οπότε θα ήταν καλό να υπάρχει μια επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και Αεππ στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες. Πιστεύω δε , ότι ειναι απαραίτητο και στο πεδίο των οικονομικών επιστημών. 3)Συμφωνώ με την προσμέτρηση των βαθμών σε όλες τις τάξεις, αρκεί να βρεθεί τρόπος να προστατευθεί το αδιάβλητο( πολύ σημαντικό θέμα). Με εκτίμηση