Στην εποχή της Πληροφορίας είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο. Ειδικότερα το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ βοηθά ουσιαστικά τα παιδιά που θα συνεχίσουν τις σπουδές τους σε σχολές Πληροφορικής.
Πρέπει κ. Υπουργέ να κατανοήσετε ότι Πληροφορική δεν είνα ιμόνο η πληκτρολογηση κειμένου σε Η/Υ αλλά Επιστήμη που βρίσκει τεράστια εφαρμογή σε έκατοντάδες επαγγελματικούς κλάδους. Ο Πληροφορικός αναλφαβητισμός που θα φέρει το νομοσχέδιο σας, θα οδηγήσει στην παντελή άγνοια των μαθητών μας γύρω από αυτή την επιστήμη.
Τέλος γιατί όλες αυτές οι εξετάσεις και στις 3 τάξεις; Δεν σας προβλημάτισε το γεγονός οτι ο πρόεδρος των φροντιστηρίων Ελλάδος επιδοκίμασε το νέο σχεδιο;
Στην εποχή της Πληροφορίας είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο. Ειδικότερα το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ βοηθά ουσιαστικά τα παιδιά που θα συνεχίσουν τις σπουδές τους σε σχολές Πληροφορικής. Πρέπει κ. Υπουργέ να κατανοήσετε ότι Πληροφορική δεν είνα ιμόνο η πληκτρολογηση κειμένου σε Η/Υ αλλά Επιστήμη που βρίσκει τεράστια εφαρμογή σε έκατοντάδες επαγγελματικούς κλάδους. Ο Πληροφορικός αναλφαβητισμός που θα φέρει το νομοσχέδιο σας, θα οδηγήσει στην παντελή άγνοια των μαθητών μας γύρω από αυτή την επιστήμη. Τέλος γιατί όλες αυτές οι εξετάσεις και στις 3 τάξεις; Δεν σας προβλημάτισε το γεγονός οτι ο πρόεδρος των φροντιστηρίων Ελλάδος επιδοκίμασε το νέο σχεδιο;