Είμαι ένας νέος πρωτοετής φοιτητής ο οποίος εξετάστηκε πανελλαδικός στα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης, όντας ενημερωμένος για τις ενέργειες και τις βλέψεις του νομοσχεδίου σχετικά με το νέο πλάνο εκπαίδευσης και τις αλλαγές των εξεταζόμενων μαθημάτων κυρίως σε θετική και τεχνολογική κατεύθυνση, θα ήθελα να αναφέρω κάτι πολύ απλό και προφανές. Ως μαθητής του δημόσιου ελληνικού σχολείου επέλεξα την τεχνολογική κατεύθυνση επειδή δικαιολογημένα πίστευα ότι τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστώ αρμόζουν περισσότερο στην επιστήμη που θέλω να ακολουθήσω, σύμφωνα όμως με το νέο νομοσχέδιο, θεωρείτε πως το μάθημα της χημείας αποτελεί σημαντικό και θεμελιώδες μάθημα των τεχνολογικών επιστημών, πιο σημαντικό από το μάθημα του προγραμματισμού το οποίο μάλιστα προορίζεται να καταργηθεί, φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι οι τεχνολογικές επιστήμες βασίζονται κατά κύριο λόγο στην επιστήμη της πληροφορικής, ωστόσο παρατηρώ το εξής: με την κατάργηση του μαθήματος του προγραμματισμού οδηγείτε σε ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους καθηγητές πληροφορικής, σε μελλοντική ανεργία χιλιάδες φοιτητές των πανεπιστημιακών τμημάτων πληροφορικής, ενώ παράλληλα αφερείτε το δικαίωμα χιλιάδων μαθητών να εξεταστούν πανελλαδικός σε ένα μάθημα που αρμόζει με το περιεχόμενο της σχολής που θέλουν να ακολουθήσουν. Από όποια σκοπιά και αν αντιμετωπίσω το θέμα, μου φαίνεται εντελώς παράλογο, ανούσιο και φυσικά αδικαιολόγητο, μια αλλαγή η οποία δεν πρόκειται να επιφέρει απολύτως κανένα κέρδος παραμόνο να μεγαλώσει τα είδη υπάρχον προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, αυτούς τους δύσκολους καιρούς
Είμαι ένας νέος πρωτοετής φοιτητής ο οποίος εξετάστηκε πανελλαδικός στα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης, όντας ενημερωμένος για τις ενέργειες και τις βλέψεις του νομοσχεδίου σχετικά με το νέο πλάνο εκπαίδευσης και τις αλλαγές των εξεταζόμενων μαθημάτων κυρίως σε θετική και τεχνολογική κατεύθυνση, θα ήθελα να αναφέρω κάτι πολύ απλό και προφανές. Ως μαθητής του δημόσιου ελληνικού σχολείου επέλεξα την τεχνολογική κατεύθυνση επειδή δικαιολογημένα πίστευα ότι τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστώ αρμόζουν περισσότερο στην επιστήμη που θέλω να ακολουθήσω, σύμφωνα όμως με το νέο νομοσχέδιο, θεωρείτε πως το μάθημα της χημείας αποτελεί σημαντικό και θεμελιώδες μάθημα των τεχνολογικών επιστημών, πιο σημαντικό από το μάθημα του προγραμματισμού το οποίο μάλιστα προορίζεται να καταργηθεί, φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι οι τεχνολογικές επιστήμες βασίζονται κατά κύριο λόγο στην επιστήμη της πληροφορικής, ωστόσο παρατηρώ το εξής: με την κατάργηση του μαθήματος του προγραμματισμού οδηγείτε σε ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους καθηγητές πληροφορικής, σε μελλοντική ανεργία χιλιάδες φοιτητές των πανεπιστημιακών τμημάτων πληροφορικής, ενώ παράλληλα αφερείτε το δικαίωμα χιλιάδων μαθητών να εξεταστούν πανελλαδικός σε ένα μάθημα που αρμόζει με το περιεχόμενο της σχολής που θέλουν να ακολουθήσουν. Από όποια σκοπιά και αν αντιμετωπίσω το θέμα, μου φαίνεται εντελώς παράλογο, ανούσιο και φυσικά αδικαιολόγητο, μια αλλαγή η οποία δεν πρόκειται να επιφέρει απολύτως κανένα κέρδος παραμόνο να μεγαλώσει τα είδη υπάρχον προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, αυτούς τους δύσκολους καιρούς