Η συμμετοχή της βαθμολογίας όλων των μαθημάτων στην εξαγωγή του Βαθμού Πρόσβασης αποτελεί θετικό σημείο του νομοσχεδίου. Έτσι ενισχύεται και ο ρόλος της γενικής παιδείας του λυκείου και σταματά η απαξίωση των μαθημάτων που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα στις πανελλήνιες. Ρωτήστε όσους διδάσκουμε μαθήματα στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, τα οποία ήταν εκτός πανελλαδικών εξετάσεων.
Επιπλέον η εισαγωγή στα ΑΕΙ -ΤΕΙ δεν στηρίζεται μόνο σε μια προσπάθεια (πανελλαδικές εξετάσεις) του μαθητή αλλά συνυπολογίζεται και ο κόπος του όλων των τάξεων.
Η επιλογή του 50% των θεμάτων στις εξετάσεις απο τράπεζα θεμάτων κάνει πιο υπεύθυνους και τους καθηγητές στον τρόπο και την ύλη που διδάσκουν. Γνωστές "εκπτώσεις" στην ύλη κατά βούληση του διδάσκοντος θα σταματήσουν.
Τα ιδιαίτερα μαθήματα, παράνομα ως γνωστόν τοις πάσι ιδιαίτερα όταν γίνονται σε μαθητές που έχουμε και στις τάξεις του σχολείου μας, είναι αρρώστια που πρέπει να χειρουργηθεί! Αλλά η αρρώστια δεν μπορεί να γίνει κριτήριο για τον τρόπο βαθμολόγησης και προαγωγής των μαθητών!
Και ας μην ξεχνάμε. Αν κάποιοι κοιτάζουν μόνο το πορτοφόλι των ιδιαίτερων μαθημάτων τους, υπάρχουν και άλλοι που δουλεύουν ΜΟΝΟ στο σχολείο τους.
Η συμμετοχή της βαθμολογίας όλων των μαθημάτων στην εξαγωγή του Βαθμού Πρόσβασης αποτελεί θετικό σημείο του νομοσχεδίου. Έτσι ενισχύεται και ο ρόλος της γενικής παιδείας του λυκείου και σταματά η απαξίωση των μαθημάτων που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα στις πανελλήνιες. Ρωτήστε όσους διδάσκουμε μαθήματα στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, τα οποία ήταν εκτός πανελλαδικών εξετάσεων. Επιπλέον η εισαγωγή στα ΑΕΙ -ΤΕΙ δεν στηρίζεται μόνο σε μια προσπάθεια (πανελλαδικές εξετάσεις) του μαθητή αλλά συνυπολογίζεται και ο κόπος του όλων των τάξεων. Η επιλογή του 50% των θεμάτων στις εξετάσεις απο τράπεζα θεμάτων κάνει πιο υπεύθυνους και τους καθηγητές στον τρόπο και την ύλη που διδάσκουν. Γνωστές "εκπτώσεις" στην ύλη κατά βούληση του διδάσκοντος θα σταματήσουν. Τα ιδιαίτερα μαθήματα, παράνομα ως γνωστόν τοις πάσι ιδιαίτερα όταν γίνονται σε μαθητές που έχουμε και στις τάξεις του σχολείου μας, είναι αρρώστια που πρέπει να χειρουργηθεί! Αλλά η αρρώστια δεν μπορεί να γίνει κριτήριο για τον τρόπο βαθμολόγησης και προαγωγής των μαθητών! Και ας μην ξεχνάμε. Αν κάποιοι κοιτάζουν μόνο το πορτοφόλι των ιδιαίτερων μαθημάτων τους, υπάρχουν και άλλοι που δουλεύουν ΜΟΝΟ στο σχολείο τους.