Μερικές ερωτήσεις:
1) Υπάρχουν πολλές ασάφειες σε σχέση με τον τρόπο εισαγωγής σε κάποιες σχολές για π.χ. ποιό επιστημονικό πεδίο θα πρέπει να δηλώσει κάποιος μαθητής για να μπει σε αστυνομικές ή στρατιωτικές σχολές?
2) Θα υπάρξουν καινούρια βιβλία σε σχέση με το καινούριο αναλυτικό πρόγραμμα?
Επίσης το μάθημα των Θρησκευτικών θεωρώ ότι θα πρέπει να διδάσκεται μόνο στην Α' Λυκείου. Οι μαθητές διδάσκονται θρησκευτικά από το δημοτικό. Το οποιοδήποτε έναυσμα και προβληματισμός που μπορεί να παρέχει το μάθημα, έχει ήδη δοθεί σε έναν ώριμο έφηβο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προσφέρει το μάθημα των Θρησκευτικών σε αυτές τις ηλικίες.
Αυτό το οποίο θα ήθελα να τονίσω και να μεταφέρω κι εγώ, είναι η ανάγκη διαφοροποίησης και αποσαφήνισης δυο τελείως διαφορετικών εννοιών. Είναι άλλο πράγμα η χρήση Η/Υ και ΤΠΕ και άλλο η επιστήμη της Πληροφορικής.Το τελευταίο, και ιδιαίτερα ο τομέας του προγραμματισμού, είναι που προάγει την αναλυτική σκέψη και συνθετική ικανότητα του μαθητή, τον βοηθάει να επιλύει προβλήματα και να παίρνει σωστές αποφάσεις.
Με τη σημερινή μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση, σας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία να αλλάξετε το μέλλον και τον προσανατολισμό της Ελλάδας. Έχετε στη διάθεσή σας ένα πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό καθηγητών Πληροφορικής, καλά εξοπλισμένα εργαστήρια σε όλα τα σχολεία, και γενικά όλες τις προϋποθέσεις για να “σπείρετε” τα καινούρια φυτώρια που θα αποδώσουν καινούριες ιδέες και αναπτυξιακή πορεία στην Ελλάδα. Σχεδόν από το τίποτα μπορείς να κάνεις ο,τιδήποτε, αυτό είναι το μαγικό με τον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη.
Γι'αυτό θεωρώ επιτακτική την ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 2 “Διάρθρωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων” ώς εξής:
1. Μάθημα "Επιστήμη Πληροφορικής" 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία
2. Μάθημα "Προγραμματισμός και αλγοριθμική" 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία
Επενδύστε στους νέους, επενδύστε στις νέες τεχνολογίες, επενδύστε στο μέλλον.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Μερικές ερωτήσεις: 1) Υπάρχουν πολλές ασάφειες σε σχέση με τον τρόπο εισαγωγής σε κάποιες σχολές για π.χ. ποιό επιστημονικό πεδίο θα πρέπει να δηλώσει κάποιος μαθητής για να μπει σε αστυνομικές ή στρατιωτικές σχολές? 2) Θα υπάρξουν καινούρια βιβλία σε σχέση με το καινούριο αναλυτικό πρόγραμμα? Επίσης το μάθημα των Θρησκευτικών θεωρώ ότι θα πρέπει να διδάσκεται μόνο στην Α' Λυκείου. Οι μαθητές διδάσκονται θρησκευτικά από το δημοτικό. Το οποιοδήποτε έναυσμα και προβληματισμός που μπορεί να παρέχει το μάθημα, έχει ήδη δοθεί σε έναν ώριμο έφηβο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προσφέρει το μάθημα των Θρησκευτικών σε αυτές τις ηλικίες. Αυτό το οποίο θα ήθελα να τονίσω και να μεταφέρω κι εγώ, είναι η ανάγκη διαφοροποίησης και αποσαφήνισης δυο τελείως διαφορετικών εννοιών. Είναι άλλο πράγμα η χρήση Η/Υ και ΤΠΕ και άλλο η επιστήμη της Πληροφορικής.Το τελευταίο, και ιδιαίτερα ο τομέας του προγραμματισμού, είναι που προάγει την αναλυτική σκέψη και συνθετική ικανότητα του μαθητή, τον βοηθάει να επιλύει προβλήματα και να παίρνει σωστές αποφάσεις. Με τη σημερινή μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση, σας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία να αλλάξετε το μέλλον και τον προσανατολισμό της Ελλάδας. Έχετε στη διάθεσή σας ένα πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό καθηγητών Πληροφορικής, καλά εξοπλισμένα εργαστήρια σε όλα τα σχολεία, και γενικά όλες τις προϋποθέσεις για να “σπείρετε” τα καινούρια φυτώρια που θα αποδώσουν καινούριες ιδέες και αναπτυξιακή πορεία στην Ελλάδα. Σχεδόν από το τίποτα μπορείς να κάνεις ο,τιδήποτε, αυτό είναι το μαγικό με τον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη. Γι'αυτό θεωρώ επιτακτική την ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 2 “Διάρθρωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων” ώς εξής: 1. Μάθημα "Επιστήμη Πληροφορικής" 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία 2. Μάθημα "Προγραμματισμός και αλγοριθμική" 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία Επενδύστε στους νέους, επενδύστε στις νέες τεχνολογίες, επενδύστε στο μέλλον. Σας ευχαριστώ πολύ!