Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής είναι εγκληματική πράξη και μας ωθεί δεκαετίες πίσω. Το πρόγραμμα σπουδών έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τις διακηρύξεις περί "ψηφιακού σχολείου" και σε αντίθεση με τη διεθνή πρακτική. Χώρες όπως η Αμερική-Ιαπωνία-Γερμανία κλπ αυξάνουν τις ώρες προγραμματισμού-αλγοριθμικής ενώ εμείς τις εξαφανίζουμε.
Απογοήτευση για τους ιθύνοντες που συγχέουν την έννοια της επιστήμης της πληροφορικής με τη χρήση του υπολογιστή.
Θυμός γιατί πίσω από τα προσωπεία της άγνοιας κρύβονται τα "νούμερα". Ως αριθμοί αντιμετωπίζονται οι καθηγητές, κι αν δεν επαρκούν για την πλήρωση των κενών όλων των βαθμίδων εξαφανίζουν ολόκληρη επιστήμη από το Λύκειο. Καμία ελπίδα πλέον για τους Έλληνες μαθητές. Κρίμα.
Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής είναι εγκληματική πράξη και μας ωθεί δεκαετίες πίσω. Το πρόγραμμα σπουδών έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τις διακηρύξεις περί "ψηφιακού σχολείου" και σε αντίθεση με τη διεθνή πρακτική. Χώρες όπως η Αμερική-Ιαπωνία-Γερμανία κλπ αυξάνουν τις ώρες προγραμματισμού-αλγοριθμικής ενώ εμείς τις εξαφανίζουμε. Απογοήτευση για τους ιθύνοντες που συγχέουν την έννοια της επιστήμης της πληροφορικής με τη χρήση του υπολογιστή. Θυμός γιατί πίσω από τα προσωπεία της άγνοιας κρύβονται τα "νούμερα". Ως αριθμοί αντιμετωπίζονται οι καθηγητές, κι αν δεν επαρκούν για την πλήρωση των κενών όλων των βαθμίδων εξαφανίζουν ολόκληρη επιστήμη από το Λύκειο. Καμία ελπίδα πλέον για τους Έλληνες μαθητές. Κρίμα.