Η κατάργηση του μαθήματος του Προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) είναι εντελώς ανορθολογική, οπισθοδρομική και προξενεί αλγεινές εντυπώσεις.
Και οι 9 σκοποί του Νέου Λυκείου βάλλονται απο αυτήν την κατάργηση. Οι δε 3 τελευταίοι ουσιαστικά απαξιώνονται ολοκληρωτικά χωρίς Πληροφορική-Επιστήμη Υπολογιστών στο πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα:
η)Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων.
Αραγε κύριε υπουργέ πείτε μας, ποιός εφαρμόζει σήμερα με δεξιότητα γνώση και επιλύει προβλήματα χωρίς υπολογιστή;;;
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών.
Πρόκειται περί κακόγουστου αστείου χωρίς υπολογιστές στο σχολείο. Αν παρ'ελπίδα εφαρμόσετε την απαράδεκτη κατάργηση της πληροφορικής, σβήστε αυτό το χωρίο από τους σκοπούς του Λυκείου.
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.
Ποιες είναι αυτές οι "δεξιότητες" κύριε υπουργέ; Δεν αφορούν τους υπολογιστές αν μη τι άλλο.
Δεν είναι σήμερα ο προγραμματισμός ένα "εξωτικό φρούτο" που αφορά μια κλειστή εξειδικευμένη ομάδα ανθρώπων όπως ήταν το 1980.
Είναι ΒΑΣΙΚΗ γνώση και απαραίτητη ικανότητα που αφορά τεράστιο εύρος ειδικοτήτων.Σε όλα τα μεγάλα πανεπιστήμια φοιτητές που σπουδάζουν, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, κάθε ειδικότητα Μηχανικού (Πολιτικοί, Ηλεκτρολόγοι κτλ) αλλά και Οικονομικά, επιλέγουν απαραιτήτως μαθήματα προγραμματισμού και αλγοριθμικής ως βασικά εργαλεία για τις σπουδές και την σταδιοδρομία τους.
Μην γράψετε ιστορία κύριε Υπουργέ ως "Ο Υπουργός που το 2013 κατάργησε την Πληροφορική από το Λύκειο"
Η κατάργηση του μαθήματος του Προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) είναι εντελώς ανορθολογική, οπισθοδρομική και προξενεί αλγεινές εντυπώσεις. Και οι 9 σκοποί του Νέου Λυκείου βάλλονται απο αυτήν την κατάργηση. Οι δε 3 τελευταίοι ουσιαστικά απαξιώνονται ολοκληρωτικά χωρίς Πληροφορική-Επιστήμη Υπολογιστών στο πρόγραμμα. Συγκεκριμένα: η)Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων. Αραγε κύριε υπουργέ πείτε μας, ποιός εφαρμόζει σήμερα με δεξιότητα γνώση και επιλύει προβλήματα χωρίς υπολογιστή;;; θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών. Πρόκειται περί κακόγουστου αστείου χωρίς υπολογιστές στο σχολείο. Αν παρ'ελπίδα εφαρμόσετε την απαράδεκτη κατάργηση της πληροφορικής, σβήστε αυτό το χωρίο από τους σκοπούς του Λυκείου. ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Ποιες είναι αυτές οι "δεξιότητες" κύριε υπουργέ; Δεν αφορούν τους υπολογιστές αν μη τι άλλο. Δεν είναι σήμερα ο προγραμματισμός ένα "εξωτικό φρούτο" που αφορά μια κλειστή εξειδικευμένη ομάδα ανθρώπων όπως ήταν το 1980. Είναι ΒΑΣΙΚΗ γνώση και απαραίτητη ικανότητα που αφορά τεράστιο εύρος ειδικοτήτων.Σε όλα τα μεγάλα πανεπιστήμια φοιτητές που σπουδάζουν, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, κάθε ειδικότητα Μηχανικού (Πολιτικοί, Ηλεκτρολόγοι κτλ) αλλά και Οικονομικά, επιλέγουν απαραιτήτως μαθήματα προγραμματισμού και αλγοριθμικής ως βασικά εργαλεία για τις σπουδές και την σταδιοδρομία τους. Μην γράψετε ιστορία κύριε Υπουργέ ως "Ο Υπουργός που το 2013 κατάργησε την Πληροφορική από το Λύκειο"