Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΚΟΓΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ,ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ,ΔΙΟΤΙ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ 1000 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΕ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΒΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ; ΓΚΟΓΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΥΝ/ΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΒΛΑΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗΣ