Θέλω να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την ταχύτητα με την οποία λειτουργήσατε ώστε να βγει σε διαβούλευση λίγων ημερών (όχι μόνο 7 βέβαια) το σημαντικότερο νομοσχέδιο που αφορά στην εκπαίδευση των Ελλήνων, μέσα στον Δεκαπενταύγουστο και έτσι στερείτε τη δυνατότητα από τους πολίτες να συμμετάσχουν στη διαβούλευση όσοι θα ήθελαν και όσο θα ήθελαν.
Συνέπεια του παραπάνω είναι να παρουσιάζεται ένα σχέδιο νόμο με αρκετά λάθη και παραλήψεις.
Πως αισθάνεται άραγε ένας πολίτης αυτής της χώρας, όταν ένα υπουργείο και μάλιστα της Παιδείας παρουσιάζει ένα νομοσχέδιο με συντακτικά και αριθμητικά λάθη, τα οποία είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν;
Αυτό τι αποδεικνύει; Αποδεικνύει ότι λειτουργήσατε με βιασύνη και προχειρότητα κάτι που με κάνει να αισθάνομαι άβολα ως Έλληνας - Ευρωπαίος πολίτης.
Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι σε αυτό το σχέδιο νόμου δε χωρά το αντικείμενο της αλγοριθμικής σκέψης;
Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε 1 ώρα Πληροφορικής;
Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι η Πληροφορική παιδεία δεν είναι απαραίτητη σε έναν σύγχρονο απόφοιτο Λυκείου;
Τι να πω, ειλικρινά είμαι απογοητευμένος από τον τρόπο με τον οποία αντιμετωπίζει η Χώρα μου (και) το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών της.
Θέλω να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την ταχύτητα με την οποία λειτουργήσατε ώστε να βγει σε διαβούλευση λίγων ημερών (όχι μόνο 7 βέβαια) το σημαντικότερο νομοσχέδιο που αφορά στην εκπαίδευση των Ελλήνων, μέσα στον Δεκαπενταύγουστο και έτσι στερείτε τη δυνατότητα από τους πολίτες να συμμετάσχουν στη διαβούλευση όσοι θα ήθελαν και όσο θα ήθελαν. Συνέπεια του παραπάνω είναι να παρουσιάζεται ένα σχέδιο νόμο με αρκετά λάθη και παραλήψεις. Πως αισθάνεται άραγε ένας πολίτης αυτής της χώρας, όταν ένα υπουργείο και μάλιστα της Παιδείας παρουσιάζει ένα νομοσχέδιο με συντακτικά και αριθμητικά λάθη, τα οποία είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν; Αυτό τι αποδεικνύει; Αποδεικνύει ότι λειτουργήσατε με βιασύνη και προχειρότητα κάτι που με κάνει να αισθάνομαι άβολα ως Έλληνας - Ευρωπαίος πολίτης. Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι σε αυτό το σχέδιο νόμου δε χωρά το αντικείμενο της αλγοριθμικής σκέψης; Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε 1 ώρα Πληροφορικής; Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι η Πληροφορική παιδεία δεν είναι απαραίτητη σε έναν σύγχρονο απόφοιτο Λυκείου; Τι να πω, ειλικρινά είμαι απογοητευμένος από τον τρόπο με τον οποία αντιμετωπίζει η Χώρα μου (και) το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών της.