Εργάζομαι από το 1991 στον ιδιωτικό τομέα και τα τελευταία 4 χρόνια ως Project Manager έργων Πληροφορικής στον Τραπεζικό χώρο. Στα έργα που συμμετέχω, έχω τη χαρά να συνεργάζομαι με πολλούς και αξιόλογους μηχανικούς υλικού και λογισμικού διαφορτικών εθνικοτήτων θρησκειών και κοινωνικών βαθμίδων. Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, είναι ότι όλοι οι επαγγελματίες της Πληροφορικής έχουν εκπαιδευτεί για να χρησιμοποιούν την δομημένη αναλυτική σκέψη της Πληροφορικής Eπιστήμης για να δώσουν λύσεις. Λύσεις, λειτουργικές και παραγωγικές που εφαρμόζονται ευρέως σε όλους τους τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας της κοινωνίας μας. Είμαστε μία χώρα που ως γνωστό δεν "παράγει" κάτι που να την κάνει να ξεχωρίζει. Αυτό, συμβαίνει, διότι εξ' αρχής δεν υπάρχει στρατηγική κατεύθυνση και προγραμματισμός ενεργειών σε όλες τις εκφάνσεις της κρατικής διοικητικής λειτουργίας. Το αποτέλεσμα, γνωστό και ορατό διά γυμνού οφθαλμού. Σαν σύμβουλος εκπαίδευσης - αν κάποτε μου ζητούσαν την άποψή μου - και έχοντας περάσει "δύσκολα" σχολικά χρόνια, θα έθετα μία γενική στρατηγική κατεύθυνση. Υποστήριξη και ενίσχυση μαθημάτων όπως η Πληροφορική, τα Οικονομικά και οι Ξένες γλώσσες που συνδράμουν αποφασιστικά στην ανάπτυξη των εργασιών του συνόλου των επιχειρήσεων κάθε χώρας. Καλή η ανάπτυξη, αλλά χωρίς το απαραίτητο εργατικό δυναμικό, θα μας προσπεράσει.
Εύχομαι, ολόψυχα, σε πλήρη αναθεώρηση του εκπαιδευτικού προγράμματος όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης με σαφή διατήρηση και ενίσχυση των "παραγωγικών" μαθημάτων, κυρίως της Πληροφορικής, διότι, πλέον, χρειαζόμαστε ανθρώπους να δίνουν λύσεις και όχι υποσχέσεις και οράματα.
Achievers are doers not thinkers.
Εργάζομαι από το 1991 στον ιδιωτικό τομέα και τα τελευταία 4 χρόνια ως Project Manager έργων Πληροφορικής στον Τραπεζικό χώρο. Στα έργα που συμμετέχω, έχω τη χαρά να συνεργάζομαι με πολλούς και αξιόλογους μηχανικούς υλικού και λογισμικού διαφορτικών εθνικοτήτων θρησκειών και κοινωνικών βαθμίδων. Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, είναι ότι όλοι οι επαγγελματίες της Πληροφορικής έχουν εκπαιδευτεί για να χρησιμοποιούν την δομημένη αναλυτική σκέψη της Πληροφορικής Eπιστήμης για να δώσουν λύσεις. Λύσεις, λειτουργικές και παραγωγικές που εφαρμόζονται ευρέως σε όλους τους τομείς της παραγωγικής δραστηριότητας της κοινωνίας μας. Είμαστε μία χώρα που ως γνωστό δεν "παράγει" κάτι που να την κάνει να ξεχωρίζει. Αυτό, συμβαίνει, διότι εξ' αρχής δεν υπάρχει στρατηγική κατεύθυνση και προγραμματισμός ενεργειών σε όλες τις εκφάνσεις της κρατικής διοικητικής λειτουργίας. Το αποτέλεσμα, γνωστό και ορατό διά γυμνού οφθαλμού. Σαν σύμβουλος εκπαίδευσης - αν κάποτε μου ζητούσαν την άποψή μου - και έχοντας περάσει "δύσκολα" σχολικά χρόνια, θα έθετα μία γενική στρατηγική κατεύθυνση. Υποστήριξη και ενίσχυση μαθημάτων όπως η Πληροφορική, τα Οικονομικά και οι Ξένες γλώσσες που συνδράμουν αποφασιστικά στην ανάπτυξη των εργασιών του συνόλου των επιχειρήσεων κάθε χώρας. Καλή η ανάπτυξη, αλλά χωρίς το απαραίτητο εργατικό δυναμικό, θα μας προσπεράσει. Εύχομαι, ολόψυχα, σε πλήρη αναθεώρηση του εκπαιδευτικού προγράμματος όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης με σαφή διατήρηση και ενίσχυση των "παραγωγικών" μαθημάτων, κυρίως της Πληροφορικής, διότι, πλέον, χρειαζόμαστε ανθρώπους να δίνουν λύσεις και όχι υποσχέσεις και οράματα. Achievers are doers not thinkers.