Από τις σχολές Θετικών Επιστημών:
Στο Μαθηματικό, δεν υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών ούτε ένα μάθημα Χημείας, αλλά υπάρχει υποχρεωτικό Πληροφορικής. Μερικά τμήματα μάλιστα έχουν και κατεύθυνση πληροφορικής.
Στο Φυσικό, υπάρχει αντίστοιχος αριθμός υποχρεωτικών μαθημάτων χημείας και πληροφορικής. Όμως πολλά τμήματα έχουν κατεύθυνση τηλεπικοινωνιών που αποτελεί κλάδο της πληροφορικής.
Στο Χημικό διδάσκονται 2 υποχρεωτικά μαθήματα Πληροφορικής.
Στην Πληροφορική δεν διδάσκεται κανένα μάθημα Χημείας.
Στο Βιολογικό διδάσκονται μαθήματα Χημείας αλλά και Πληροφορικής.
Στο Γεωλογικό διδάσκονται μαθήματα Χημείας αλλά και Πληροφορικής.
Συνοψίζοντας σε όλες τις σχολές Θετικών Επιστημών υπάρχει κάποιο μάθημα Πληροφορικής, ενώ υπάρχουν σχολές Θετικών επιστημών που ΔΕΝ διδάσκεται κανένα μάθημα Χημείας.
Η πλάστιγγα γέρνει υπέρ της Πληροφορικής αν αναλογιστούμε τις σχολές τεχνολογικών επιστημών.
Για ποιον λόγο λοιπόν οι υποψήφιοι τόσο των Θετικών, όσο και των Τεχνολογικών Επιστημών εξετάζονται πανελλαδικά στην Χημεία και όχι στην Πληροφορική;
Από τις σχολές Θετικών Επιστημών: Στο Μαθηματικό, δεν υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών ούτε ένα μάθημα Χημείας, αλλά υπάρχει υποχρεωτικό Πληροφορικής. Μερικά τμήματα μάλιστα έχουν και κατεύθυνση πληροφορικής. Στο Φυσικό, υπάρχει αντίστοιχος αριθμός υποχρεωτικών μαθημάτων χημείας και πληροφορικής. Όμως πολλά τμήματα έχουν κατεύθυνση τηλεπικοινωνιών που αποτελεί κλάδο της πληροφορικής. Στο Χημικό διδάσκονται 2 υποχρεωτικά μαθήματα Πληροφορικής. Στην Πληροφορική δεν διδάσκεται κανένα μάθημα Χημείας. Στο Βιολογικό διδάσκονται μαθήματα Χημείας αλλά και Πληροφορικής. Στο Γεωλογικό διδάσκονται μαθήματα Χημείας αλλά και Πληροφορικής. Συνοψίζοντας σε όλες τις σχολές Θετικών Επιστημών υπάρχει κάποιο μάθημα Πληροφορικής, ενώ υπάρχουν σχολές Θετικών επιστημών που ΔΕΝ διδάσκεται κανένα μάθημα Χημείας. Η πλάστιγγα γέρνει υπέρ της Πληροφορικής αν αναλογιστούμε τις σχολές τεχνολογικών επιστημών. Για ποιον λόγο λοιπόν οι υποψήφιοι τόσο των Θετικών, όσο και των Τεχνολογικών Επιστημών εξετάζονται πανελλαδικά στην Χημεία και όχι στην Πληροφορική;