• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΟΥΛΕΛΕΣ' | 12 Αυγούστου 2013, 21:54

    Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΗ.ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ,ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ,ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ,ΠΟΛΥΤΕΧΙΚΕΣ).