Για το γενικό βαθμό στην Γ'Λυκείου δεν προσμετράται η Φυσική Αγωγή. Για το βαθμό του απολυτηρίου προσμετράται.
Δηλαδή άλλο βαθμό θα έχει στη γ'Λυκείου και άλλο στο απολυτήριο.
Με ποιό βαθμό θα προάγεται από τη Γ'Λυκείου;(εφόσον διαχωρίζεται η απόλυση τότε μιλάμε για προαγωγή από τη Γ'Λυκείου)
Αν ισχύει το 10, τότε κάποιος μπορεί να επαναλαμβάνει τη Γ'Λυκείου με μέσο όρο 9.8 (αφού εκεί δεν προσμετράει η Φ.Α.) και ταυτόχρονα να απολύεται από το σχολείο γιατί θα έχει γενικό βαθμό 10 (αφού στην απόλυση προσμετράει η Φυσική Αγωγή).
Προτείνω να προσμετράει ο βαθμός της Φ.Α. (όπως και της ερευνητικής εργασίας) σε όλες τις τάξεις στο μέσο όρο γιατί η μη προσμέτρηση οδηγεί στην απαξίωση του μαθήματος από τους μαθητές. Ειδικά στην ερευνητική εργασία το πρόβλημα είναι έντονο.
Ίσως θα μπορούσε να υπάρχει ένας συντελεστής προσμέτρησης των μη γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων στον μέσο όρο. Π.χ. Να υπολογίζονται ως κλάδος μαθημάτων και να εξάγεται ένας μέσος όρος αυτών ο οποίος θα προσμετράται στον τελικό βαθμό της τάξης.
Για το γενικό βαθμό στην Γ'Λυκείου δεν προσμετράται η Φυσική Αγωγή. Για το βαθμό του απολυτηρίου προσμετράται. Δηλαδή άλλο βαθμό θα έχει στη γ'Λυκείου και άλλο στο απολυτήριο. Με ποιό βαθμό θα προάγεται από τη Γ'Λυκείου;(εφόσον διαχωρίζεται η απόλυση τότε μιλάμε για προαγωγή από τη Γ'Λυκείου) Αν ισχύει το 10, τότε κάποιος μπορεί να επαναλαμβάνει τη Γ'Λυκείου με μέσο όρο 9.8 (αφού εκεί δεν προσμετράει η Φ.Α.) και ταυτόχρονα να απολύεται από το σχολείο γιατί θα έχει γενικό βαθμό 10 (αφού στην απόλυση προσμετράει η Φυσική Αγωγή). Προτείνω να προσμετράει ο βαθμός της Φ.Α. (όπως και της ερευνητικής εργασίας) σε όλες τις τάξεις στο μέσο όρο γιατί η μη προσμέτρηση οδηγεί στην απαξίωση του μαθήματος από τους μαθητές. Ειδικά στην ερευνητική εργασία το πρόβλημα είναι έντονο. Ίσως θα μπορούσε να υπάρχει ένας συντελεστής προσμέτρησης των μη γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων στον μέσο όρο. Π.χ. Να υπολογίζονται ως κλάδος μαθημάτων και να εξάγεται ένας μέσος όρος αυτών ο οποίος θα προσμετράται στον τελικό βαθμό της τάξης.