Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το ζήτημα της τεχνικής εκπαίδευσης και την παιδαγωγική επάρκεια της ασπαιτε. Στα πλαίσια της σχολής της ασπαιτε ο κάθε σπουδαστής παρακολουθεί μαθήματα σε καθημερινή βάση (με υποχρεωτική φυσικά παρακολούθηση). Ασκεί τις λεγόμενες "Πρακτικές ασκήσεις διδασκαλείας" ενώ υποχρεούται να παρακολουθήσει ώρες μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και να διδάξει εκεί. Τα παραπάνω συνάδουν στην απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας, με τρόπο εφαρμοσμένο, όχι θεωρητικό. Για να μπει κανείς στην ασπαιτέ λαμβάνονται υπ' όψιν προσόντα όπως βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά ξένες γλώσσες κλπ., προσόντα δηλαδή που σε γενικές γραμμές θεωρούνται "αξιοκρατικά" σήμερα. Για τους παραπάνω λόγους θεωρώ ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι σημαντική και δε μπορεί να αντικατασταθεί από μια γραπτή δοκιμασία, το αποτέλεσμα της οποίας μπορεί καθοριστικά να επηρεαστούν από τη συμμετοχή σε αντίστοιχα φροντιστηριακά μαθήματα (θυμίζω ότι οι απόφοιτοι τεχνικών ειδικοτήτων δεν παρακολουθούν παιδαγωγικά μαθήματα κατά τη διάρκεια των βασικών τους σπουδών). Ευχαριστώ