Πάντα πίστευα πως η μόνη βιομηχανία την οποία μπορεί να αναπτύξει αυτή η χώρα είναι αυτή της πληροφορικής. Ο λόγος φυσικά είναι απλός: δεν χρειάζεται ιδιαίτερη υποδομή εκτός από την σωστή εκπαίδευση των εργαζομένων. Στη βιομηχανία αυτή έχουν θέση εκτός από τους προγραμματιστές πολλοί ακόμοι όπως καλλιτέχνες, μουσικοί, φιλόλογοι κ.λπ. Αλλά για να αναπτυχθεί αυτή η βιομηχανία πρέπει οι υποψήφιοι εργαζόμενοι να έχουν εκπαιδευτεί σωστά και από νωρίς. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής κύρια στο γυμνάσιο και το λύκειο. Τα μαθήματα αυτά δεν θα πρέπει να είναι η εκμάθηση δεξιοτήτων (τυφλό σύστημα, επεξεργασία κειμένου κ.λπ.) καθώς αυτά μπορούν να διδαχθούν στο δημοτικό. Θα πρέπει να στοχεύουν στην εκμάθηση προγραμματισμού σε διάφορα επίπεδα. Είναι νομίζω λάθος το γεγονός πως δεν υπάρχει κανονικό μάθημα πληροφορικής στην Α Λυκείου ενώ δεν υπάρχει καθόλου μάθημα πληροφορικής στην Β και στη Γ Λυκείου. Αν υπήρχε θα έθετε τις βάσεις για να σπουδάσουν κάποιοι πληροφορική και να γίνουν τα στελέχη της βιομηχανίας που ανάφερα παραπάνω. Ακόμη όταν οι μαθητές μάθουν προγραμματισμό σε χαμηλότερες τάξεις, τότε ίσως δούμε νέους που θα δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα κ.λπ. Όταν ο μαθητής δεν ξέρει πως να γράψει δυο αράδες κώδικα, πως θα φτιάξουμε τους Έλληνες Gates και Jobs;
Πάντα πίστευα πως η μόνη βιομηχανία την οποία μπορεί να αναπτύξει αυτή η χώρα είναι αυτή της πληροφορικής. Ο λόγος φυσικά είναι απλός: δεν χρειάζεται ιδιαίτερη υποδομή εκτός από την σωστή εκπαίδευση των εργαζομένων. Στη βιομηχανία αυτή έχουν θέση εκτός από τους προγραμματιστές πολλοί ακόμοι όπως καλλιτέχνες, μουσικοί, φιλόλογοι κ.λπ. Αλλά για να αναπτυχθεί αυτή η βιομηχανία πρέπει οι υποψήφιοι εργαζόμενοι να έχουν εκπαιδευτεί σωστά και από νωρίς. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής κύρια στο γυμνάσιο και το λύκειο. Τα μαθήματα αυτά δεν θα πρέπει να είναι η εκμάθηση δεξιοτήτων (τυφλό σύστημα, επεξεργασία κειμένου κ.λπ.) καθώς αυτά μπορούν να διδαχθούν στο δημοτικό. Θα πρέπει να στοχεύουν στην εκμάθηση προγραμματισμού σε διάφορα επίπεδα. Είναι νομίζω λάθος το γεγονός πως δεν υπάρχει κανονικό μάθημα πληροφορικής στην Α Λυκείου ενώ δεν υπάρχει καθόλου μάθημα πληροφορικής στην Β και στη Γ Λυκείου. Αν υπήρχε θα έθετε τις βάσεις για να σπουδάσουν κάποιοι πληροφορική και να γίνουν τα στελέχη της βιομηχανίας που ανάφερα παραπάνω. Ακόμη όταν οι μαθητές μάθουν προγραμματισμό σε χαμηλότερες τάξεις, τότε ίσως δούμε νέους που θα δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα κ.λπ. Όταν ο μαθητής δεν ξέρει πως να γράψει δυο αράδες κώδικα, πως θα φτιάξουμε τους Έλληνες Gates και Jobs;