Είναι αδιανόητο τη σημερινή εποχή, την εποχή της τεχνολογίας να μην υπάρχει ούτε ένα μάθημα Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο. Είναι μεγάλο σφάλμα των υπευθύνων στο ΙΕΠ να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μην έχει διδαχθεί ούτε ένα μάθημα Πληροφορικής! Ούτε καν επιλογής δεν θα έπρεπε να μπει αλλά μάθημα γενικής παιδείας σε Α και Β Λυκείου και να εξετάζεται πανελλαδικά για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες!!! Είναι μεγάλο πισωγύρισμα η μη διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής!Είναι τραγικό σφάλμα των υπευθύνων του ΙΕΠ να αγνοούν την έρευνα του υπουργείου το 2011 που φέρνει στην τέταρτη θέση το μάθημα της Πληροφορικής απο σύνολο μαθημάτων που θα πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο. Είναι λάθος να αγνοείτε την κοινωνία!!!
Αλήθεια, ευαγγελίζεστε το Ψηφιακό σχολείο, το Νέο σχολείο! Είναι δυνατόν να υπάρξει ψηφιακό σχολείο ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ;;;;
Ελπίζω κι ευελπιστώ μέσα από τη διαβούλευση να καταλάβουν κάποιοι το λάθος που έκαναν και να το διορθώσουν το συντομότερο δυνατό!!!
Είναι αδιανόητο τη σημερινή εποχή, την εποχή της τεχνολογίας να μην υπάρχει ούτε ένα μάθημα Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο. Είναι μεγάλο σφάλμα των υπευθύνων στο ΙΕΠ να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μην έχει διδαχθεί ούτε ένα μάθημα Πληροφορικής! Ούτε καν επιλογής δεν θα έπρεπε να μπει αλλά μάθημα γενικής παιδείας σε Α και Β Λυκείου και να εξετάζεται πανελλαδικά για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες!!! Είναι μεγάλο πισωγύρισμα η μη διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής!Είναι τραγικό σφάλμα των υπευθύνων του ΙΕΠ να αγνοούν την έρευνα του υπουργείου το 2011 που φέρνει στην τέταρτη θέση το μάθημα της Πληροφορικής απο σύνολο μαθημάτων που θα πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο. Είναι λάθος να αγνοείτε την κοινωνία!!! Αλήθεια, ευαγγελίζεστε το Ψηφιακό σχολείο, το Νέο σχολείο! Είναι δυνατόν να υπάρξει ψηφιακό σχολείο ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ;;;; Ελπίζω κι ευελπιστώ μέσα από τη διαβούλευση να καταλάβουν κάποιοι το λάθος που έκαναν και να το διορθώσουν το συντομότερο δυνατό!!!