Είναι πέρα από κάθε φαντασία η απουσία της Πληροφορικής από το Γενικό λύκειο. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι το μάθημα που θα πρέπει να υπάρχει και στις τρεις τάξεις είναι η αλγοριθμική και η ανάπτυξη τους σε προγραμματιστικό περιβάλλον που συνδέεται με την επιστήμη Υπολογιστών και όχι απλά με την χρήση. Είναι μάθημα που βοηθάει στην ανάπτυξη θετικής σκέψης και μεθοδολογίας με λύση πρακτικών προβλημάτων απο την καθημερινή ζωή.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Να εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών). Η πρόταση είναι :
Μάθημα 2ώρες Γενικής παιδείας στην Α τάξη
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β τάξη
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ τάξη
Δεν γίνεται κύριοι στο Υπουργείο στην ψηφιακή εποχή να υπάρχει φιλοσοφία και να μην υπάρχει Πληροφορική. Θα γραφτεί στην Ιστορία...
Είναι πέρα από κάθε φαντασία η απουσία της Πληροφορικής από το Γενικό λύκειο. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι το μάθημα που θα πρέπει να υπάρχει και στις τρεις τάξεις είναι η αλγοριθμική και η ανάπτυξη τους σε προγραμματιστικό περιβάλλον που συνδέεται με την επιστήμη Υπολογιστών και όχι απλά με την χρήση. Είναι μάθημα που βοηθάει στην ανάπτυξη θετικής σκέψης και μεθοδολογίας με λύση πρακτικών προβλημάτων απο την καθημερινή ζωή. Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Να εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών). Η πρόταση είναι : Μάθημα 2ώρες Γενικής παιδείας στην Α τάξη Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β τάξη Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ τάξη Δεν γίνεται κύριοι στο Υπουργείο στην ψηφιακή εποχή να υπάρχει φιλοσοφία και να μην υπάρχει Πληροφορική. Θα γραφτεί στην Ιστορία...